• golden 2

*Hej hör av er till mig det är alltid

Hej hör av er till mig det är alltid bra att ha någon att dela sina frågor med

• Svar på tråden *Hej hör av er till mig det är alltid
  • JewelGirl

Jag bor i Halmstad och har diagnos Pco Inget att vara glad över givetvis men kul att ha någon att prata om situationen. Har precis börjat träffa läkaren inför barnlöshetsutredning och de ska ta reda på hur pass allvarlig min diagnos är. (Fick diagnosen av en helt annan läkare men bytte klinik)

Hur ligger det till för dig då, golden2?

• golden 2

Jag har aldrig fått någon utredning på att jag har pco jag har bara gjort ultraljud där gyn konstaterade det. Jag har ätit pergotime i fem dagar och fick sedan en ägglossningsspruta så nu väntatr jag på att få testa mig man måste ju vänta i två veckor innan man testar sig en lång väntan.Har du ätit Gestapuran eller pergotime?

• JewelGirl

Svarar här med fast jag svarade i din gb med

Fick diagnos Pco pga att jag inte fick igång mensen o gick till gyn av den anledningen. Fick gestapuran utan att det hjälpte. Nu har jag/vi vänt oss till en annan klinik för att få reda på varför vi inte blir gravida eller att jag ens inte kan få mens eller äl. Och där ville de utreda pco:t hos mig, hur pass illa det är.

Svar på tråden *Hej hör av er till mig det är alltid