• Lena1976

Söker Rolig o Galen Tipsrunda med frågor

Hej hej

Som rubriken lyder...

Har någon en rolig o lite smågalen tipsrunda??

Eller någon som sitter med en bra o lurig fråga.

Tacksam för svar

• Svar på tråden Söker Rolig o Galen Tipsrunda med frågor
  • MiaP

Ja! En midsommar för ett antal år sedan ordnade jag en uppskattad tipsrunda. Frågade var och en som skulle komma vad det elakaste/dummaste de någonsin gjort var. Sedan gjorde jag tipsfrågor utifrån det.

Tex
    Vem spetsade grodor och försökte sälja på torget?

1. Emil
    X. Johan
    2. Anna

Exempel bara så du förstår hur jag menar. Till att börja med berättade jag heller inte varför jag frågade ut folk. Blev många hurrarop den midsommaren!

• Lena1976

MiaP

Tack för de...låter jätteroligt..

någon mer som har nått??

• Mimmicry

Jag var på en 30Års fest för några år sedan där vi gick tipspromenad.
    Frågorna var typ. Vem kommer först? Vem har längst? Vem låter högst? Och fler sådana lite sexrelaterade frågor. Ingen förstod först hur detta skulle rättas, men sen senare på kvällen hade vi tiokamp med olika grenar tex: Vem kommer först= säckhoppning.
    Vem låter högst= stoppa kex i munnen och vissla... osv.

Den som vann i respektive gren blev alltså rätta svaret på tipspromenaden.

• W W
    Mimmicry skrev 2008-05-13 19:54:31 följande:
    Jag var på en 30Års fest för några år sedan där vi gick tipspromenad.Frågorna var typ. Vem kommer först? Vem har längst? Vem låter högst? Och fler sådana lite sexrelaterade frågor. Ingen förstod först hur detta skulle rättas, men sen senare på kvällen hade vi tiokamp med olika grenar tex: Vem kommer först= säckhoppning.Vem låter högst= stoppa kex i munnen och vissla... osv.Den som vann i respektive gren blev alltså rätta svaret på tipspromenaden.
    den där ska jag köra någon gång Fy fan vad kul!!
    My mind wanders, and sometimes leaves completely.
  • steqve

Mimmicry: Fy fan vad klockrent!! *noterar*

• Hanna15

jag ska ha en hawa!! fest och så ska vi ha tipsrunda. vet någon en sida eller några bra frågor man kan ha?

Svar på tråden Söker Rolig o Galen Tipsrunda med frågor