Knölar på ärret efter kejsarsnitt?
Jag har upptäckt 2 knölar under kejsarsnitt-ärret. Nån fler som fått detta? Dom var inte där igår?
Vad ska jag göra?
Jag har upptäckt 2 knölar under kejsarsnitt-ärret. Nån fler som fått detta? Dom var inte där igår?
Vad ska jag göra?
Jag hade också knölar under ärret. Dessa försvann av sig själva, men vad jag minns så tog det lång tid. Det blir mycket konstigheter i huden när man blivit snittat, men som sagt det försvinner och rättar till sig efter hand.
Jag har blivit snittat 2 ggr,jag kommer också ihåg att jag fick knölar.Men dom försvann efter ett tag.Minns inte hur länge bara....
hej ! jag har gjort två bukoperationer o blev livrädd när jag ena gången kände en "kant" och andra gången som halva golfbollar under snitten......ringde vår underbara sjuksköterska på vårdcentralen...hon sa- det finns inget snyggt sätt att förklara men det är dökött som läker o faller bort!! trodde jag skulle svimma men det är helt korrekt att de sår kanter som man lagt omlott eller kant till kant ofta bildar en liten såryta under som behöver "ruttna bort! Så det är de ni kännt!!!