Sitter i samma sits.. Tycker mycket om en man, men är inte kär..
Vet inte om jag vågar chansa på att känslorna kommer eftersom det inte bara påverkar mig och honom utan även hans barn och mina.
Dessutom har jag redan vart där, blev tillsammans med en man för att jag trivdes med honom, för att vi delade samma framtidsvision men det fungerade inte. Ok, det höll i många många år, men ett flertal av dessa år var trät och slitningar.
Sen blev jag himlastormande kär i en man som visste exakt vad en kvinna vill höra.. Tyvärr var det utan substans från hans sida, han trodde han var kär i mig men si det var han bara om han även fick fortsätta sitt liv som förut. Dvs, kunna vara otrogen utan att jag upptäckte det som han kunnat med sina föregående kvinnor.
Så, jag vet inte hur jag ska göra, satsa på denna man som jag kännermig trygg med, och som jag tänker på oftamen som jag itne känner mig kär i.
Eller vänta in en annan man som aldrig får arslet ur och som jag ändock inte känner mig kär i men kan bli tror ja, honom känner jag mig dock inte trygg med på samma vis som med man nr 1.
Man nr 3 vågar jag inte alls satsa på då jag mistänker att han är sexmissbrukare och trots att jag har stort sexbehov tror jag inte det kommer att räcka för honom.
Man nr 4 beter sig som en bortskämdsnorunge när han tror att jag förfördelar honom på nåt vis, vi har dessutom bara träffats en gång, för ett år sen! Men han beter sig ändå som om vi är ihop.
De två sista har ajg slagit ur hågen på en gång, men de två första.. *suck* Struntar nog i alltihopa och ts, ta dig en allvarlig funderare på VARFÖR du så gärna vill vara ihop med den här killen. ÄR det för att bli "försörjd", för att ha nån?