• Mystic

Hål i tandkötttet

Lillan har 3 tänder och alla har kommit som en vit prick och sen har den spruckit igenom, man har liksom sett att tanden med tiden pressar sig igenom tandköttet. Men nu är de som ett "hål/glipa" i tandköttet där en framtand ska sitta. Men ingen tand syns! Någon som märkt samma sak? Kom tanden fortare då eller?

• Svar på tråden Hål i tandkötttet
  • Hannnas

Precis så var det med måns tand nr3, var som en glipa, såg inte tanden och dessutom blödde det... tog ett tag innan man såg tanden sen faktiskt... men det varierar nog väldigt

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Mystic

Tänkte de kanske var för tandköttet verkar tjockare på nåt sätt och framtanden är säkert större än den tänder hon fått redan (2 nere och 1 hörntand uppe)

Vilken tand var de så med din son hannnnah?

• Hannnas
    Mystic skrev 2008-05-13 09:04:34 följande:
    Tänkte de kanske var för tandköttet verkar tjockare på nåt sätt och framtanden är säkert större än den tänder hon fått redan (2 nere och 1 hörntand uppe)Vilken tand var de så med din son hannnnah?
    det var tanden brevid framtanden... konstigt nog får min son de först ser ut som en vampyr utan sina framtänder men med tänderna brevid
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Mystic

Så miranda ser ut med snart hihi, om nu inte en framtand kommer före nästa hörntand:)

Svar på tråden Hål i tandkötttet