Sitter på jobbet och är kåt
Vad jobbigt det är att sitta på jobbet och vara kåt!
Skulle kunna tänka mig att dra iväg på en liten "extralunch" just nu med nån trevlig karl som kan ge mig vad jag vill ha....
Vad jobbigt det är att sitta på jobbet och vara kåt!
Skulle kunna tänka mig att dra iväg på en liten "extralunch" just nu med nån trevlig karl som kan ge mig vad jag vill ha....
Finns här nån trevlig karl som uppskattar en överviktig tjej som vet vad hon vill? *s*
Verkar som de e många som e kåta på jobbet. Va gör ni på era jobb egentligen? Ja ahr då aldrig tid att tänka på snusk på mitt, inte ens om kille skulle skicka något porrigt mess *s*
Sitter framför datorn och jobbar och ser alla dessa män hela dagarna som går förbi kontoret, nån som stannar till och pratar jobb fast jag helst vill kasta mig över dem! 's*
Här sitter en kåtis till *räcker upp handen* fast jag har redan påbörjat det lite förbjudna (smemek mig själv lite diskret) och har starka planer på att smita iväg till toan och ge mig själv en skön orgasm!
Hade jag vart singel så had jag MER än gärna hjälpt till på alla sätt jag kan
Jag hade riktigt roligt när jag jobbade med att utreda vilka internetsidor företagets anställda var inne och skrev på under arbetstid.
Här på jobbet ligger aftonbladet etta, med spraydate strax bakom
Vilka sidor var det då?
Nu ska jag iväg på "lunch"!!!
Lunch minsann?