Majskrokar i Norge
Har varit i Sverige och sonen fick smak på majskrokar/bågar. Någon som vet om något liknande finns att få tag i i Norge??? Bor i Trondheim.
Har varit i Sverige och sonen fick smak på majskrokar/bågar. Någon som vet om något liknande finns att få tag i i Norge??? Bor i Trondheim.
Jag ska åka till Trondheim den 5e juni. Säg till om du inte får tag på några så kan jag köpa med mig åt dig
Det var snällt!!! Annars väger de ju så lite så det får bli en sån perfekt mormorpresent.
Har du kikat på www.majskrokar.se?
Jag har sett sidan majskrokar.se
Har nu sänt ett mail till ICA i Norge om det går att få tag på, valde ICA då det står på majskrokar.se att det ska gå att köpa på alla ICA i Sverige. Får se om jag får något svar!!
Hoppas det funkar!
Vart i trondheim bor du?
Svar från majskrokar.se, om du är intresserad TS.
Vi jobbar på att få in majskrokarna i Norge. Fråga gärna efter majskrokar i
"din ICA butik" (eller annan butik). Majskrokarna finns nämligen centralt
hos ICA i Sverige.
Om du vill köpa majskrokar kan jag lägga en låda på posten åt dig. Lådan
innehåller 11 påsar á 90 g, bäst före 30/11 2008. Priset är 35 kr/påse,
totalt 385,00 kr. Hör av dig om du är intresserad, behöver i sådana fall
dina adressuppgifter.
Med vänlig hälsning
Tea Johnson
info@majskrokar.se
www.majskrokar.se
Jag fick svar från ICA i Norge och det var att majskrokar försöker etablera sig i Norge och att det var intressant men att ICA inte bestämt sig än. Ska nog beställa mig en låda!
förstår inte varför alla ger majskrokar till sina barn.. har vänner som oxå gör det.. men på föräldraträffen fick vi veta att det är absolut inte alls bra att ge barn majskrokar.. det fastnar så hemskt på tänderna så tandläkarna jämför det med chips och ostkrokar..