• Kvasthilda76

Jättefrusen... normalt?

Hej,
    äntligen fick vi + när vi testade i lördags(efter vårt 4:e IVF.) Har ömma bröst, är ganska trött annars känner jag inget särskilt. Däremot så fryser jag jättemycket, någon annan som känner igen sig, är det normalt att frysa? Värst är det framåt kvällen.

• Svar på tråden Jättefrusen... normalt?
  • Pippi Strumpa

Att frysa så där är ett gravidtecken! Ömma, svullna bröst likaså - och tröttheten! Men så har du ju också plussat. GRATTIS!

/Kram från Pippi Strumpa, som själv plussade äntligen för bara ett par veckor sedan efter 8 försök med IVF/FET

• Kvasthilda76

Tack och GRATTIS själv!! (Pippi Strumpa)
    Ja, ömma bröst, trötthet osv har man ju förstått är grav.tecken men däremot så har jag inte sett så mycket om just att man fyser. Men visst det är ju en omställning i kroppen som heter duga så det är väl kanske inte så konstigt. Hur eller hur är det ju härliga "biverkningar"... Kramis

• Argbiggan

Burr! Frös som 17 under de första 3-4 månaderna under mina båda graviditeter. Varm vetekudde, långa duschar och varma filtar gjorde susen.
    Grattis till din graviditet!

• Lyxmamma

Jag brukar iofs frysa jämt men jag fryser mycket mycket mer nu som gravid. Hade hoppats på att jag skulle bli lite varm men icke sa nicke

• Luffarmor

Jag frös som en liten gris då jag var gravid, så det är helt normalt..... grattis till +

En finlands svensk mamma åt Rasse född 05
  • Kvasthilda76

Skönt att höra att det är fler som "huttrar" därute
    Varma kramar till alla frusna /Kvasthilda

• Väntar på nr 2

jag fryser på dagarna och kokar på natten :o)

• muffin1

jag har oxå frusit under mina graviditeter....
    det blev väldigt många och långa duschar.

Svar på tråden Jättefrusen... normalt?