• Leaaa

Har du en fatboy?!

Är dom bra?! Blir dom efter ett tag som dom "vanliga säckarna" eller tål dom lite mer?
    Vad fick du betala?

Tänkte köpa en sådan till min son men har inte riktigt beslutat mig för vilken färg det blir

• Svar på tråden Har du en fatboy?!
  • killenkott

Näe,men jag vill oxå ha !
    Tror dom kostar 2195:-,så på nätet.

• 402an

har ingn själv, men är råförälskad i den med militärmönster :D
    för ett tag sedan var jag 100 på att jag skulle beställa en fatboy, googlade och hade mig. Hittade ett ställe i danmark som skickade till sverige, har för mig att det blev 300-400 kr billigare att beställa därifrån inkl frakt än från ett företag i Sverige. så det är bara att googla på när du väl bestämt dig för vilken du ska ha

• Leaaa

Här i affären vill dom ha 2500:- för sen stora och 1700:- för den lilla. Så svårt å välja färg!

Det finns en "kopia" som tydligen ska vara kanon bra men vågar man?! Ska fösöka hitta den länken jag fick av syrran, kommer inte ihåg vad den hette! Hon ska beställt en sådan så jag ska försöka ta mig till henne och provsitta när den kommer.

• liin

Vill oxå ha en sån!!! En svart eller camo. Så snygga!

Han fanns där ute... Jag fann honom!!!!
  • 402an

betydligt billigare än i butiken hos dig

• filiduttan

har ingen... VILLE ha men provsatt och gillade dom inte alls.... inte alls så sköna som jag trott....

• Leaaa

iwasthere, vad var det du inte gillade?! Var dom för dåligt fyllda?

402an, ska kolla sidan samtidigt som jag försöker komma på vad kopian heter...

å andra sidan skulle man kunna fixa sånt själv men var får man tag på fyllning?!

• Leaaa

puff, finns det nån som har handlat av LOB som kan säga vad det är för fel på dom?

Sen undrar jag lite om bautakudden?

• Paniksmurfen

Såg att de sålde något liknande på chilli.. Kostade knappt 1200 kr.. Det fanns i olika neonfärgerna.. såg jätte fina ut så jag blev sugen på att köpa en men det får vänta tills man har råd.. Någon som vet vad det är för märke på dessa? Om det är någon som handlat en sådan.. vad tycker ni?

• Paniksmurfen

chilli eller chili eller vad den heter.. är en möbel och inredningsaffär.. finns här i halmstad i allafall.. men jag tror att det är en kedja så det bore finnas på fler ställen..

• ViggoKarolina

Vi har den "stora" i svart och en mindre i svart i Viggos lekrum, han älskar att sitta i dom och mysa. Kanon bra

Svar på tråden Har du en fatboy?!