• miniGrynet

Inredaren Frida Wanselius...

Jo, denna duktiga inredare har man ju sett nu i några år i alla olika program såsom Äntligen Hemma, Roomservice m.m.

Men jag tycker att hon verkar pendla något enormt i vikt, vet att det är totalt onödigt vetande, men är hon sjuk eller så?
    Har hon kanske varit gravid nyligen?

Ikväll är hon med i Äntligen Hemma, och nu ser hon rätt normalviktig och fräsch ut, sist jag såg henne i ett program (minns inte vilket) så var hon kraftigt överviktig.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Inredaren Frida Wanselius...
  • diz

Inte för att det spelar någon roll, men ja, hon har varit gravid. Jobbade i Room Service med ordentlig bebismage i vädret.

• arianne03

Ja, det har jag också tänkt på! Ett tag vägrade min kompis tro att det var hon i nån vinjett de visade, bara för att hon var så otroligt mycket smalare där.

• Winterfresh

Instämmer med diz. Hon var gravid när hon jobbade i Room Service. Och som det syns har hon även lyckats gå ner i vikt.
    Tror inte hon är sjuk på något vis alls...

• korven72

Hon var ju gravid och va sen rätt stor. Sen har Room serviceprogrammen gått i repris. I nyinspelade program är hon normalviktig =)

• miniGrynet

Det är ju en väldig skillnad på en kropp som är gravid eller inte, då kanske jag såg henne som gravid fasten hon inte hade en markerad gravid-mage.

För hon har pendlat massor i vikt genom åren.

Det är inget personligt, jag gillar henne, så det är inte något klagande på henne.
    Men hon kan se vääääldigt olika ut.

• miniGrynet

Men då kanske hon har flera barn då...
    Eftersom det är olika i många program.

Svar på tråden Inredaren Frida Wanselius...