Jag e så trött på mina barn :(
De känns oerhört svårt å hämskt att erkänna att jag e så fruktansvärt tröttpå mina barn. Har en 1 åring och en 2 åring. Dom är inte dumma eller elaka barn utan bara väldigt aktiva och för morgonpigga, vaknar vid 5 varje dag. Det äldsta barnet går på dagis, å ja få smått panik varje dag när jag ska hämta honom, för att de är så många timmar somjag måste slå ihjäl innan dom ska sova. De har blivit en ond cirkel värkar de som, dom blir gnälliga för att ja e de, å skriker dom så skriker jag tillbax. 2 åringen testar mina grenser hela tiden och han lyssnar verkligen inte, då har de blirvit att jag skriker till han för att få hans uppmärksamhet. Jag känner mig som vörldens hämkate mamma som känner såhär och förtjänar inte mina fina barn. Tänk så många som inte kan få barn och skulle döda för att kunna få två välskapta barn. Men vad ska ja göra, vet inte om ja e inne i någon depprision eller är utbränd. Vet att ja satt mig i denna situationen själv och om man inte klarar av att ta hand om sina barn borde man inte skaffat från början. Men nu är de som de är och ja e trött på att känna såhär, dom jobbiga kännslorna tar över över kärleken jag känner til dom. Allt käns bara jobbigt och tugnt, kan inte känna någon glädje att vakna varje morgon och få ta hand om två underbara barn, ja får bara panik.....