Råsunda stadion, vart bäst att sitta?
Ska boka två biljetter till sverige-portugal i höst, har aldrig varit på råsunda stadion, hur ska man sitta för att se bästa. ser man något högst upp?
Ska boka två biljetter till sverige-portugal i höst, har aldrig varit på råsunda stadion, hur ska man sitta för att se bästa. ser man något högst upp?
Jo det gör man ju...tycker de flesta platser e bra. Norra stå är ju dock lite speciellt
jag har tänkt sittplats, men då är det väl bara att boka då
Kolla priserna... dyrast biljetter har ju i princip alltid bäst sikt. Men det funkar bra på kortsidor och högt upp också. Mellanetaget på kortsidan tycker jag är en bra kompromiss om man vill ha sittplats men inte alltför dyrt.
Är det bäst att sitta alla längst upp på kortsidan eller ungefär i mitten? jag själv tycker det ser bättre ut i mitten, men den biljetten är billigare...
Nu blev jag nyfiken och kollade på Ticnet... vad jag kan se så är mellanetaget på kortsidan bara antingen familjebiljetter (som man inte kan köpa på Ticnet) eller så är det bredvid bortaläktaren och det är kanske inte så kul. Så ska det vara kortsida skulle jag ta övre norra, det är helt ok där. Långsidan (både övre och nedre) är förstås betydligt bättre, men betydligt dyrare också...
Ok, here we go..
Då supporter kulturen på landskamper suger antar jag att ni är där enkom för matchen och vill se så bra som möjligt!
Rekommenderas:
Östra övre
Södra övre eller Norra övre.
Normalt sett brukar kortside biljetter vara "bortkastade pengar" men tar ni på övre sektionerna ser ni bra. Ni får en så pass brant vinkel nedåt att ni får bra "djupseende".
Ha det så kul!
TS se till bara att du har gått på toaletten ordentligt innan du kommer dit Jag har aldrig varit med om en så pass stor arena med mindre utbud och äckligare toaletter, yuck!