• Anonym (???)

Han kommer för snabbt!!!

Kan jag göra nåt så att det inte går så snabbt för min sambo???? Behöver tips.

• Svar på tråden Han kommer för snabbt!!!
  • Anonym (???)

Ingen som har tips??

• Nyfiken gul

Ett tips är ju att stanna upp ett tag, han kan ju tex leka lite med dig en stund.

Självbehärsking helt enkelt, att öva sig på att hålla på utlösningen.

• Anonym (???)
    Nyfiken gul skrev 2008-05-14 18:44:31 följande:
    Ett tips är ju att stanna upp ett tag, han kan ju tex leka lite med dig en stund. Självbehärsking helt enkelt, att öva sig på att hålla på utlösningen.
    Hjälper tyvärr inte........räcker nästan att jag bara rör honom till slut.
  • Anonym (man)

Ni kan ju prova någon fördröjningsspray eller creme.

Har funkat för mig. Visserligen försvinner lite av känseln, men det får man igen när man ser sin partner njuta för fullt.

Från att komma inom någon minut, kan jag då bestämma helt själv när det är dags.

• Lis Alm

Fördröjningsspray eller creme är ett väldigt bra förslag. De är lätt bedövande och de hjälper verkligen till.
    Obs. Glöm inte att vänta ca10 minuter efter att ni apliccerat den tills ni har aktivitet, iannat fall så bedövar det den andre partnern också....
    Här kommer ett förslag:
    www.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Product.aspx
    Lycka till!

• Anonym

Vanlig bedövningssalva som tex xylokain funkar finfint och så övning. Du rör inte honom utan han gör saker i sin takt!

Min sambo har gått från "2minute man" för 2 år sedan till värsta maratonmannen, lätt 30-40 minuter...

• Anonym

En annan grej som har gjort att jag kan fördröja utlösninen är att ta på en sk kukring, jag skaffade en sådan och det har gjort nytta. En annan fördel är att kuken blir betydligt hårdare.

• Anonym (fru)

om man använder en fördröjningscreme, försvinner den in i huden eller ligger den kvar utanpå??
    jag vill för allt i världen inte bli av med något av min känsla, den är liten som den är
    men karln min skulle behöva något som förlänger lite för honom

• Anonym (försäljare)

Anonym (fru) skrev 2008-06-26 11:51:23 följande:

om man använder en fördröjningscreme, försvinner den in i huden eller ligger den kvar utanpå??jag vill för allt i världen inte bli av med något av min känsla, den är liten som den är men karln min skulle behöva något som förlänger lite för honom
    den absorberas av huden
  • Anonym (...)

En fördröjningscreme är ju en ganska kortvarig lösning, kan ju vara trevligt att ha längre sex även utan den. Då är det ju bara träning som gäller! Stanna-börja tekniken funkar ju faktiskt. och det kan han träna på även när han är själv!

Svar på tråden Han kommer för snabbt!!!