Fyra månader har gått, jag saknar dig mamma.
Fyra månader har gått sedan min älskade mamma somnade in, hon lämnade oss på min äldsta dotters 2-årsdag.
Vi har kämpat oss igenom påsken, valborg och mammas och pappas bröllopsdag, det känns som om sorgen är bottenlös.
Jag är så otroligt arg och ledsen, jag ställer frågor som jag aldrig kommer att få svar på. Varför kunde inte läkarna lyssna på henne när hon mådde så dåligt i så många år, varför skulle det ta sådan tid innan de hittade den förbannade cancern?
Vi fick beskedet i maj förra året, jag var gravid i 7 månaden med mitt andra barn. Hon hann få se sitt andra barnbarn födas, men det räcker inte! Hon skulle ju få dem dem växa upp också, hon skulle ju få lära känna dem och de skulle få uppleva hur underbar mormor de hade.
Alla säger till mig att de beundrar min styrka, att de aldrig skulle orka att ta hand om två barn och sköta vardagen. Men jag har ju inget annat, vad ska jag göra, dra ett täcke över huvudet? Jag kämpar mig igenom dagarna med ett leende, fast jag håller på att gå sönder inombords. Jag vet att det är ett onödigt konstaterande, men det är så jävla orättvist! Jag vill ha min mamma här hos mig.
Hon blev bara 58 år.