• Anonym (hata!)

Porrigt.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 00:56
    Hmm, nu vart det galet..

Fick precis reda på att min sambo sitter på porrigt.se. Och pratar med tjejer som har nakenkort på sig själva!

Fattar inte alltså.. Vet att jag överdriver.. Men det stör mig sååå! Hur kul är det när han sitter där inne på nätterna när jag sover..? Och undra vad dom skriver.. Dessa tjejer är normala med en snygg kropp, medans jag är fet efter att fött hans barn... Mindre kul för självkänslan..

Nej va bara tvungen att vädra lite!

• Svar på tråden Porrigt.se
  • Anonym (Sjukt)

Helt sjukt, förstår att du blir besviken.

• Anonym

Mitt ex gjorde samma sak, på samma sida. När jag hade dumpat honom gjorde jag en användare och snokade och såg att han skrivit massa skit om vårt sexliv. Fatta jag DÅ blev arg!
    Jag tycker faktiskt inte att det är OK att man sitter på såna sidor då man har partner och SPECIELLT inte då ni har barn.

• Anonym (hata!)

Nej det tycker inte jag heller.. Men det sjuka är att han tycker att det är som vilken community som helst..

Fick nog alldeles nyss och skriv till en av dessa tjejer.. att han är upptagen och har barn..

• Anonym (ogillar)

Det är så störigt. Fattar inte att killar inte kan känna sig nöjd med en tjej och en kropp.

• Anonym

Hehe go for it! Nu sitter hon där på andra sidan datorn och tänker vilken häxa till kvinna han har. :D
    Nej men allvarligt, jag förstår mig heller inte på hur en del människor sitter och tycker det är okej. Speciellt porrigt heter ju just porrigt eftersom det är inriktat mot sex. Är det ett ställe att för människor att sexa irl eller sexa över datorn? För vill man prata med andra människor kan man sitta på något annat community.

• Agapi

Jag tycker faktiskt oxå att de är som vilken sida som helst. Både jag, min pojkvän och många av våra vänner har konton där, utan att för den sakenskull leta sex på något sätt.

• Anonym (hata!)
    Anonym skrev 2008-05-15 01:54:23 följande:
    Hehe go for it! Nu sitter hon där på andra sidan datorn och tänker vilken häxa till kvinna han har. :D
    Hahaha, hon fick veta vem hennes över kvinna va iaf

Alltså många av dessa tjejer och killar lägger upp så gott som nakna kort på sig själv.. Hallå? ska man sjunka så långt ner? Som tjejen sambon språkar med.. Hon har lagt ut en bild på sig själv, helt naken.. Men en liiiten filt över musen.. och ena handen som knapt täcker bröstet..

Gaaah! Blir så arg..
  • Agapi

Sjunka så långt ner? haha va? Vi är många som tycker de är kul att visa upp oss, herregud de är väl ingen annans "problem" än vårt isf.

Och förstår verkligen inte varför du blir arg. Bli arg på din man om han stött på andra(eller vad han nu gjort), de e inte tjejen som har gjort något fel.

Och de finns massa vettiga, bra personer på porrigt med. Träffat flera vänner som jag kommit riktigt nära där. Precis som jag tycker om att hänga här trotts att jag inte har varken sambo eller barn (eller vill ha för den delen), så kan man mycke väl hänga på porrigt utan att leta sex.

• Anonym
    Agapi skrev 2008-05-15 02:05:56 följande:
    Sjunka så långt ner? haha va? Vi är många som tycker de är kul att visa upp oss, herregud de är väl ingen annans "problem" än vårt isf.Och förstår verkligen inte varför du blir arg. Bli arg på din man om han stött på andra(eller vad han nu gjort), de e inte tjejen som har gjort något fel.Och de finns massa vettiga, bra personer på porrigt med. Träffat flera vänner som jag kommit riktigt nära där. Precis som jag tycker om att hänga här trotts att jag inte har varken sambo eller barn (eller vill ha för den delen), så kan man mycke väl hänga på porrigt utan att leta sex.
    Ja om båda har samma grundvärderingar och tycker att det är Ok att sitta och titta på andra nakna människor (för det går knappt att undgå där) så är det väl ingen big deal, men om den ena sitter och glor runt på nakna tjejer och det inte känns bra för den andra så tycker jag inte att det är ok.
  • Anonym (hata!)
    Agapi skrev 2008-05-15 02:05:56 följande:
    Sjunka så långt ner? haha va?
    Jo men nu talar jag bara för mig..
    Visst kan jag förstå om man vill visa upp sig. Men det finns ju en gräns.. Att ligga naken på ett kort och nästa visa allt är inte sexigt.. Man lär väl lämna nåt till fantasin? Eller?

Har inte sagt att det bara är ovettiga människor där inne.
Svar på tråden Porrigt.se