• Beppan812

*Hur får jag tag på en vällingburk

Hur får jag tag på en vällingburk till nestles välling?

• Svar på tråden *Hur får jag tag på en vällingburk
  • norgesessan

jag fick en kupong engång, så for en viss summa fick man en burk med velling i...har sätt dom i affären en gång oxo, fast det var länge sen..har du varit på deras hemsida?

• Beppan812

norgesessan :
    -Har försökt leta på hemsidan men inte hittat något kanske är jg som är dålig på att leta ska kolla där igen.

• luzorsus

ibland brukar de ha erbjudanden på affärer, köp ett paket välling, få burken på köpet...

• norgesessan

annars tror jag semper har just nu...då får man bara burken.....dom hadde iallafall for et par månader sen, på deras hemsida....det är en röd burk.....

• Beppan812

sempers får man ju om man skickar in en streckkod från deras välling

• norgesessan

ja, så var det.......skulle skicka efter en, men så slutade visst sonen med velling..nu har vi 5 paket i skåpet som en kompis ska ta over...nu är det musli i hans burk istället...

• Teskedsmamman

Jag hittade den på Coop... men det var ett bra tag sedan och man var tvungen att köpa ett ekonomipack välling samtidigt...

• Nervis

Jag har bara fått erbjudande från Semper om burk gratis mot streckkod, nestles vill at jag betalar vad jag sett och det vill inte jag =)

• Beppan812

Jag mailade till dem igår och fick detta svar nu idag.

"Önskar du en vällingburk inkl skopa och tratt av genomskinlig hårdplast med blå nalle-tryck (bilden av ?lille blå? kan variera i utseende) sätter du in 65 kr (portokostnad) på postgiro

126 28 47 - 5 och skriver ditt namn och adress så skickas burken till dig. Det tar ca 2-3 veckor, sedan kommer burken hem till dig i posten. "

• Beppan812

Supermia1980:
    -Det var jätt4snällt av dig att erbjuda dig men jag börjar allvarligt fundera på att skicka in en streckkod till semper och få en från dem det spelar ju ingen roll vilken välling man har i bara man har koll själv. Verkar bli mycket billigare.

• Wyrm

Vi handlade barnmatsburkar i affärn för ngn vecka sedan och då hade Nestlés vällingburkar där. De hade ingen skylt uppe om vad som krävdes för att få en burk så vi tog en burk med till kassan o frågade om man fick en när man köpte barnmat o då sa de att det var ok

• zandra20

vi fick den när man köpte ett välling paket på 20 eller 30 liter i butiken...

Svar på tråden *Hur får jag tag på en vällingburk