• Anonym (undrar)

Hans sperma är som klister...

Undrar över en sak, om varför det är så. Knäpp fråga jag vet, bara lite nyfiken av mig. =)
    Min killes sperma är som klister. Om han kommer exempelvis på min mage, sen när jag ska duscha så går det knappt att få bort det. Sitter som klister. Varför är det så? Nån som vet?

• Svar på tråden Hans sperma är som klister...
  • Anonym (Undrar oxå)

Jag har faktiskt oxå undrat över det. Varför vissa killars sperma är tjockare och mer som klister än andra killars.

• Anonym (undrar)

Anonym (Undrar oxå) skrev 2008-05-15 10:15:57 följande:

Jag har faktiskt oxå undrat över det. Varför vissa killars sperma är tjockare och mer som klister än andra killars.
    ja, jag har aldrig varit med om att det är så här. ok att man sett olika konsistens, men detta sitter fast som ja... klister... =)
  • Anonym (Undrar oxå)

Jag har oxå varit med om det på en kille, men inte varje gång. Bara ibland. Så det kanske har att göra med vad han äter och dricker?

• Anonym (undrar)

Anonym (Undrar oxå) skrev 2008-05-15 10:31:17 följande:

Jag har oxå varit med om det på en kille, men inte varje gång. Bara ibland. Så det kanske har att göra med vad han äter och dricker?
    ja, har funderat på om det kanske kan va det som det beror på...
  • Anonym (123)

Min kille har också så,men inte varje gång. Har funderat på om det kan bero på vad han ätit/druckigt eller så??

• AnnaGBG

Klistrig blir väl all sperma när den kommer i kontakt med vatten?

• Anonym (Undrar oxå)
    AnnaGBG skrev 2008-05-15 10:39:58 följande:
    Klistrig blir väl all sperma när den kommer i kontakt med vatten?
    Nja, inte allas. Men vissa blir alltså så att den fastnar på huden så att man måste gnugga ordentligt för att få bort det. Vissa killars rinner ju bara av.
  • Anonym (undrar)

Anonym (Undrar oxå) skrev 2008-05-15 10:41:05 följande:

Nja, inte allas. Men vissa blir alltså så att den fastnar på huden så att man måste gnugga ordentligt för att få bort det. Vissa killars rinner ju bara av.
    precis. får gnugga så jag blir alldeles röd för att få bort det.
  • KalleKn

Anonym (undrar) skrev 2008-05-15 10:08:13 följande:

Undrar över en sak, om varför det är så. Knäpp fråga jag vet, bara lite nyfiken av mig. =)Min killes sperma är som klister. Om han kommer exempelvis på min mage, sen när jag ska duscha så går det knappt att få bort det. Sitter som klister. Varför är det så? Nån som vet?
    Det är väl bra så det inte rinner ut på en gång?
  • Anonym

Det beror på koncentrationen av spermierna kontra biprodukten, alltså den vätska som kroppen producerar för att spermierna ska klara sig.

Svar på tråden Hans sperma är som klister...