Baby travel??
Jag ska köpa barnvagn... o fått tips om baby proffsens egna märke, har ni några synpunkter på denna vagn/vagnar Vet nån vad den kostar?
Tacksam för alla svar
Jag ska köpa barnvagn... o fått tips om baby proffsens egna märke, har ni några synpunkter på denna vagn/vagnar Vet nån vad den kostar?
Tacksam för alla svar
jag har köpt en sådan vagn alldeles nyss och jag tycker att den är super bra !
den kostade 2999:- för vagnen sen kostar liggdelen 1000:-
så 3999:- för allt!
Smidig och lättkörd och bli liten när man fäller i hop den
Jag hade deras syskonvagn o tycker den var superbra.
okej tack fler som har den som kan rekomendera den
Jag kan absolut rekommendera den. Smidig, lättkörd och prisvärd vagn. Jag var lite orolig inför bytet till sittdel eftersom den bara är framåtvänd. Vår tjej blir snart 6 mån och vi bytte i helgen, då hon visat ett tag att hon inte ville bara ligga längre. Det har gått jättebra, hon verkar trivas med att kunna se allt. Märker jag att hon blir orolig hänger jag över en filt. Hon har somnat skönt i den flera ggr också.
En detalj är dock att vi inte lyckats fälla till ryggläge när hon sitter i vagnen eftersom hon fortfarande är så liten och tyngdpunkten blir för låg (gissar vi). Nån mer som märkt av det?
Blev långt inlägg.. men jag kan som sagt rekommendera Baby Travel.
jag såg nån bild på babytravel smart på blocket där sitt delen var vänd mot mamman... funkar inte det???
Vi köpte en Baby travel Grizzly till våran dotter och tycker att den är kanon bra! Lätt att köra och extra plus är att man kan lägga över handtaget så slipper man att dra vagnen.
Kostade 2995 kr och då går den att göra om till sittvagn, mjuklift och åkpåse ingick.
Hej!
Jag kan också varmt rekommendera Baby Travel som märke!
Vi har en Jogger, men uj vad jag blev sugen på en Smart när de kom! Då var vår dotter för stor för en sådan, men jag hade köpt en på studs om den passat hennes ålder.
Vi har aldrig haft problem med vår vagn (eller vagnar, vi har den minsta paraplysulkyn också)utan är jättenöjda!
Har bt joggern och tycker det är en bra vagn
Vi har en jogger och vi är mycket nöjda,
det bästa är att den är så lättkörd. Men som du; snuggelbunny har vi svårt att få ner sittdelen i fullt liggläge. Men vet inte om fullt liggläge betyder helt rakt, eller om det är lite vinkel.
Två saker som jag upptäckt nu när vi bytt till sittdelen är att det svårt att komma åt varukorgen när barnet ligger ner. Och skötväskan blir ganska klumpig på styret, men jag har mycket i min väska....
TS, jag har skrivit i din gästbok. Vi har en smart och har varit supernöjda med den! Den kan du absolut vända och ha mot dig!
Hur funkar baby travel smart i skogen... ede bättre med en jogger då? om man går mycke i skogen alltså.....
På stigar etc i skogen går smarten utmärkt, dock kanske inte så bra om man går utanför stigarna typ över stock o sten!! man får rannsaka sig själv och fundera över om man går mest på stan eller i skogen...hihi, vi hade väl en vision om att gå mkt i skogen när elise föddes men det var ju bara att inse att nääää, det blir nog mest stan! =)
Jag har en smart, klart prisvärd då de säljer den för 1995-. nu. lite problem med hjulen så köp inte begagnat då gäller inte garantierna. har bilder i galleriet