Vatten i knät efter skada!?
Fy farao vadtrött och grinig jag är nu ! I måndags var jag med sonen i lekparken och när jag skulle ta ett stort älgkliv (jag är supervig annars, så detta är olikt mig) baklänges nerför en klätterstege så fick jag ej med hö knä, det sa bara pang och så böjdes benet antingen åt hö eller lite uppåt, minns ej - och bara ramla ihop på backen... Sonen trodde jag lekte så han görskrattade åt mig, gud vad jag kände mig dum där
. Har precis börjat gå bredvid som personlig assistent så jag har jobbat 3 dar nu, och var tvungen att snigelcykla fram till jobbet i nerförsbackarna, klarar ju inte att böja på benet, och haltar som bara den, är helt slut i väbenet som får bära runt på mig! Ska till doktorn 13.30 sen, så frågan är ifall det är vatten i knät, vet nån om det gör ont att tömma det isåfall? ALLT är en kamp just nu, och pojken 2-årstrotsar samtidigt, jag som bara skulle vilja vila, men tack och lov är jag ledig fram till söndag iallafall. Det ser ju ganska komiskt ut också när den personliga assistenten kommer haltandes och drar rullstol
.
Håll tummarna för mig, är lite nervös faktiskt