• Anonym

Positivt test utan att vara gravid? Är det möjligt?

Kan man få ett graviditetstest att visa possitivt fast man inte är gravid? Genom att ha testet i vatten med massa socker eller nåt. ?

Någon som vet?

• Svar på tråden Positivt test utan att vara gravid? Är det möjligt?
  • Dodisens mamma

Ska du lura nån eller misstänker du att nån lurar dig? asså dessa test reagerar på hormonet HCG att det skulle reagera på annat tror jag icke.

• Pysselgalningen

För mig låter det omöjligt då testerna reagerar på HCG halten och den kan man nog inte skapa själv på nått sätt.

• Anonym

Jag misstänker att någon lurar mig

• Pysselgalningen
    Anonym skrev 2008-05-15 12:33:42 följande:
    Jag misstänker att någon lurar mig
    Hur då?
  • Dodisens mamma

Ok, men om nu det är att den som visat dig ett positivt g-test och lurar dig så kan det isf gå till så att denne låtat sin gravida väns kiss men det är nog oxå det enda sättet tror jag.

• Sessan87

Min sambo (som är av det manliga könet, och alltid har varit) fick ett plus på stickan med CB

• Flippiliflopp

Man ska inte kunna visa positiv om man inte är gravid.

• Pysselgalningen
    Sessan87 skrev 2008-05-15 12:35:46 följande:
    Min sambo (som är av det manliga könet, och alltid har varit) fick ett plus på stickan med CB
    hmmm. Testade han efter den omtalade tråden med killen som tydligen hade cancer och dog efter att få + på stickan?
  • Anonym
    Sessan87 skrev 2008-05-15 12:35:46 följande:
    Då ska han gensat kontakta VC IDAG!!!

Vill inte skrämmas, men en nära vän till mig hade en sambo som visde pos på ett g-test.. och han hade prostatacancer....
  • Sessan87

Pysselgalningen: Vad var det för tråd?!

Anonym: Han kollar sig regelbundet och det har aldrig varit nånting. Men tack för omtanken

Svar på tråden Positivt test utan att vara gravid? Är det möjligt?