• Johanna 76

bästa pizzeria i upplands väsby??

jag undrar om någon har tips på goda pizzor/pizzerior i väsby. tack ;)

• Svar på tråden bästa pizzeria i upplands väsby??
  • Leda74

Pizzeria Direkt i Rundby är mycket bra. Är lite osäker om det ska vara Direkt eller Express. Tror dessutom att de kör ut.

• Dino78

Min sambo bodde i Väsby när vi träffades och vi åt pizza frpån ett ställe där det var gott. Minns inte namnet på pizzerian men den låg där vid Glädjens trafikplats...kanske hette Glädjens pizzeria t o m?

DIF i själ och hjärta
  • Johanna 76
    Svar på #1
    jag brukar beställa därifrån..e en gammal runbybo...;) tycker sådär...ibland är dom bra ibland är dom snåla.;))
  • Johanna 76
    Svar på #3
    hmm är det vid jetmacken?du kanske kommer inte ihåg men jag tror att jag vet vart du menar..helt ok..
  • Dino78
    Johanna 76 skrev 2008-05-15 19:21:04 följande:
    Svar på #3hmm är det vid jetmacken?du kanske kommer inte ihåg men jag tror att jag vet vart du menar..helt ok..
    Det var stort därinne, det minns jag! har för mig det var vid nån rondell ganska nära McD? (ELler är det burger king?)
    Men jag är rätt vilsen vad gäller min egen stad t o m!
    DIF i själ och hjärta
  • Johanna 76

det är nog samma...precis vid rondellen och mcdonalds..tack;)

• Jamson

Den vid centrum! Suveräna pizzor! I Runby är de snåla på osten tycker jag, fast eftersom jag bor där och de har hemkörning så blir det ofta dem ändå.

• Johanna 76
    Svar på #8
    jo man tar det som är bekämt...ok har faktiskt aldrig provat dom i centrum., menar du grillen vid stora ingången? jag tycker oxå att runby är snåla både med tillbehören och osten...;(
  • Jamson

japp, de i centrum, nu var det faktiskt ett tag sedan jag åt där, men på den tiden jag gjorde där blev jag alltid mycket nöjd

• Johanna 76
    Svar på #10
    ok tack för tipset=))
Svar på tråden bästa pizzeria i upplands väsby??