Boende ullared?
Om vi ska åka till ullared och sova över en natt var kan man sova då? Jag vet att det finns campingen men jag vill ha något lite mysigare, med dubbelsäng och god frukost. Några förslag?
Får helst inte vara så dyrt!
Om vi ska åka till ullared och sova över en natt var kan man sova då? Jag vet att det finns campingen men jag vill ha något lite mysigare, med dubbelsäng och god frukost. Några förslag?
Får helst inte vara så dyrt!
Om du går in på www.gekas.se så har du lite om boende. De har väl vandrarhem tror jag
Tar också gärna emot tips på vad jag kan hansla till barnen och vad jag ska tänka på. Har aldrig varit där Men hoppas övertala karln nu.
Ja de hade vandrarhem men det såg inte så mysigt ut, första gången vi åker iväg utan barnen på 2år. då vill man åtminstonde ha dubbelsäng och riktig hotell frukost
Rekomenderar verkligen hotell gästis i varberg!
www.hotellgastis.nu/
Billigt och mycket trevligt! Man får oxå kvällsbuffe och frukost dessutom ligger det centralt i varberg så man kan gå en sväng på stan. Kostar för 1 dubbelrum sön - tors ca 1500 och fre-söndag ca 1200. Man kan oxå bada i deras underbara spa avdelning
På Gekås finns en massa saker, leksaker till tusen, babykläder, resesäng, bäddset till vagga/spjälsäng, täcke, kuddar, nappflaskor, kläder, godis, smink, väskor, torrvaror, konserver, cd-skivor, spel, klockor, dvd-filmer....
Med anledning av boende så kan man ju även välja att bo i Varberg eller Falkenberg, där det finns hotell. Det är ca 3 mil från båda städerna till Ullared. Tex i Varberg finns Varbergs stadshotell som har ett mycket trevligt spa...
men de har väl stugor på sin camping.Har för mig att det inte var dyrt.
vilket mysigt ställe! Tavk lägger till mina favoriter
www.ullaredbb.se/page_1200830076921.html
B&B såg mysigt ut.
Annars verkade det finnas något mer på visitullared.se