• Anonym (Frågvis!)

Mörkbrun, nästan svartaktig flytning!?

Runt BIM dagen, sen pyttelite blod, den bara rann ur mig :(
    Det var 14, sen inget mer. Idag 16/5 torkade jag pyttelite brunt på pappret. Alltså det var inget som fyllde upp en tampong. Vad betyder detta, någon som varit med om liknande situation?
    Att tillägga är att jag försöker bli gravid.
    Har hört att man kan få en sån "flytning/blödning" om man inte haft äl??? Men, kände äl-värk. Konstigt..

Hjälp mig så är ni så snälla...

• Svar på tråden Mörkbrun, nästan svartaktig flytning!?
  • Anonym (Frågvis!)

Faktiskt inte, då jag inte har några symptom mer än illamående när jag äter vissa saker..

Anonym skrev 2008-05-16 21:28:12 följande:
    Har du gravtestat dig?
  • Anonym (Frågvis!)

Puffar...

• Anonym (Frågvis!)

Snälla.. ingen som vet :(

• Anonym (.)

hade "svart" eller mörkbrun flytning en gång när jag var gravid,typ lite på pappret när jag hade varit på toa.

Du kan vara gravid!

• Anonym (Frågvis!)

Men jag har ju inga gravsymtpom.. inga ömma bröst.. bara lite illamående.. emellanåt illamående attacker.

Ska jag kanske testa mig på måndag?
    Eftersom det fortfarande inte kommit mer blod, mer mens.. :(

• Anonym

Den mörkbruna flytningen är färgad av gammalt blod dvs en blödning som upphört. Det är rät vanligt att få en liten blödning kring bim när man är gravid, så jag tycker absolut du ska testa! Man behöver inte ha några symptom, det är bara på Fl som "alla" har symptom har du passerat bim så kan du testa! Lycka till!

• Anonym (Frågvis!)

Wow du ger mig ju hopp..
    Jag ska testa mig för säkerhets skull.. Ja men jag mår illa, speciellt när jag äter vissa saker.. jag har iofs också hört att man inte brukar få grav.symptom först än runt vecka sju.
    Ska testa mig efter helgen.. =)
    Tack.. för hoppet..

Anonym skrev 2008-05-17 12:14:33 följande:
    Den mörkbruna flytningen är färgad av gammalt blod dvs en blödning som upphört. Det är rät vanligt att få en liten blödning kring bim när man är gravid, så jag tycker absolut du ska testa! Man behöver inte ha några symptom, det är bara på Fl som "alla" har symptom har du passerat bim så kan du testa! Lycka till!
  • Anonym (Frågvis!)

Fler som har haft såhär?

Svar på tråden Mörkbrun, nästan svartaktig flytning!?