• Hallonröd

Kvinna: Har du hår på dina tår?

Ja som rubriken lyder, har du hår på tårna? Känner flera som har det och som brukar raka bort det...tydligen vanligare än man tror Flört 

Annars är väl det mest förknippat med männen...ja inte alla men det är ganska många som har det Flört

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Har du hår på dina tår?
  • Maroé

Ja några hårstrån brukar jag ibland kunna se på stortårna men absolut inget som jagbryr mig om eller försöka dölja, för det synns knappt.

• Göteborg

Haha, ja faktiskt, ett litet tunt ljust strå på varje stortå Men jag orkar inte bry mig Syns ändå inte om man inte tittar RIKTIGT noga.

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm

ASG! Minns så tydligte en gång när mamma skulle göra sig fin en sommarkväll för att gå med pappa till min bästakompis föräldrar. Dom skulle käka midda där och mamma med ett glas förfriskning i ena handen och rakhyveln i andra tänkte raka tårna för att kunna ha söta sandaler på sig.
    Hahaha shit! Visste inte att man kan blöda så mycket från en tå, det sprutade och tog aldrig slut,så när hon väl lyckats fått det att sluta blöda så pass att hon kunde plåstra in tån så gör hon samma grej på den andra med samma blodbad som resultat!

Som tur är har jag inte ärvt min mors varulvsgen =)

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • viseversa

ha,ha jag tittade just efter och insåg till min förskräckelse att jag har två hårstrån på varje stortå.Så imorgon blir det rakhyveln som åker fram.

• Hallonröd
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-05-16 22:37:23 följande:
    ASG! Minns så tydligte en gång när mamma skulle göra sig fin en sommarkväll för att gå med pappa till min bästakompis föräldrar. Dom skulle käka midda där och mamma med ett glas förfriskning i ena handen och rakhyveln i andra tänkte raka tårna för att kunna ha söta sandaler på sig.Hahaha shit! Visste inte att man kan blöda så mycket från en tå, det sprutade och tog aldrig slut,så när hon väl lyckats fått det att sluta blöda så pass att hon kunde plåstra in tån så gör hon samma grej på den andra med samma blodbad som resultat!Som tur är har jag inte ärvt min mors varulvsgen =)
    *hahahaha*.....
  • Fragile Angel

Nej det har jag inte

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Neko

Ja några ljusa fjun har jag säkert men inget som stör mej eller som man ser =P

• No way

japp på stortårna.. men ja skiter i vilket. rör btw inte fötterna om ja absolut inte måste.. fötter e skitäckliga

*Kärlek*
  • Zimlis

Japp några strån på stortårna - de rakas bort *tjoff tjoff*

• Hallonröd
    No way skrev 2008-05-16 22:48:37 följande:
    japp på stortårna.. men ja skiter i vilket. rör btw inte fötterna om ja absolut inte måste.. fötter e skitäckliga
    Ja fötter kan vara ofräscha och äckliga...Fundersam Men inte bebis- /småbarnsfötter

Men tycker du alltså att det är äckligt med dina egna fötter..?..
Svar på tråden Kvinna: Har du hår på dina tår?