• Haraaz

Hur tar man bort hotmail-konto?!?!

Har försökt radera mitt windows live hotmail-konto o då står det att jag måste radera microsoft hotmail nånting först! När jag läste på förklaringen så står det att man kan inte ta bort ett windows live konto utan att ha tatt bort hotmail kontot först, jaha hur gör man det?????

• Svar på tråden Hur tar man bort hotmail-konto?!?!
  • Haraaz

Nu kan väl nån svara om ni ändå klickar på frågan!

• MS75

logga in på ditt hotmail-konto, sen längst upp till höger står din adress och en liten pil jämte, tryck på pilen och välj 'visa ditt konto' sen klicka på inställningar så kan du välja att Avsluta ditt konto.

Mattias

• Haraaz

Jag har redan testat det, det funkar inte, det kommer bara upp ett meddelande att man måste avsluta sitt microsoft hotmail konto först också :s

• Juliii86

gå in på denna länken
    login.live.com/hp.srf&vv=550&format=b1&SEARCHTERM=plehdievil&v2=%3Fwa%3Dwsignin1.0%26rpsnv%3D10%26ct%3D1211134439%26rver%3D4.5.2130.0%26wp%3DMBI%26wreply%3Dhttp%3A%252F%252Fmail.live.com%252Fdefault.aspx%26id%3D64855&tmt=&v4=DH_PP%2C1053
    på vänstra sidan klickar du på: Du kan inte avsluta ditt konto eller ditt barns konto
    och längst ner klickar du på: avsluta ditt konto

så följer du varje steg som står där. Hoppas att det funkar

• Mamma 35
    Svar på #2
    Hej..då undrar jag: Hur får man bort en hotmail adress i windows messenger gamla version? Adressen syns alltså när jag harloggat in med den, och nu vill jag ha bort den från inloggningen, hur gör man det? På nya versonen kan man ju ta "glöm bort mig",men hur gör man med denna? Tack.
  • Valdemar58

Jag vill ta bort dena E mail för det är någon anan som använder den Med vänlig hälsning Jokka

• sundin65

jag vill tar bort Hotmail.com kan ni hjälpa mej att tar bort det då här ni jätte snäll matsove eriksson nikan skriva till mej 

Svar på tråden Hur tar man bort hotmail-konto?!?!