• Anonym (ff)

hitta kk.. svårt som singelmamma..

som singelmamma, me ett liv ja älskar, me mina barn å ja(utan behov av en stadig pojkvän, å absolut inte på jakt på en xtrapappa eller nått), så e de bara en sak som fattas. En bra kk, en man man kan få träffa ibland, utan krångel, å hångla lite me.. Men ja går inte ut mkt, för när ja väl har barnledigt(som ja har en del) så har ja massor av annat å göra å ja vet roligare saker än å hänga på krogen å få fylleragg, å komma hem sent. Nä.. Så ja reggade mig på en dejtingsajt, men nä, alltså. Får så skumma mail. Inte kan man skriva heller att man bara söker en kk, för då får man så dj-a vidriga mail. Å att va på en sajt som bodycontat eller nått(har ja åxå provat). Men ja vill ju inte såra nån heller, som kanske e jätteseriös på å träffa nån å leva me. Fy va svårt d e! Tacka nej till en karl som va typ 20 år äldre, å fick sura kommentarer, om att han såg å va så ungdomlig(yeah, right! Han såg ut som en typisk 50-taggare ju!).. *suckar* Nån annan som lyckats å vet hur sjutton man gör??

• Svar på tråden hitta kk.. svårt som singelmamma..
  • Anonym (love)

har precis samma "problem" som dig.

har du ingen gammal "lover" som är singel?

• Oliner

Anonym (ff) skrev 2008-05-17 10:47:18 följande:

som singelmamma, me ett liv ja älskar, me mina barn å ja(utan behov av en stadig pojkvän, å absolut inte på jakt på en xtrapappa eller nått), så e de bara en sak som fattas. En bra kk, en man man kan få träffa ibland, utan krångel, å hångla lite me.. Men ja går inte ut mkt, för när ja väl har barnledigt(som ja har en del) så har ja massor av annat å göra å ja vet roligare saker än å hänga på krogen å få fylleragg, å komma hem sent. Nä.. Så ja reggade mig på en dejtingsajt, men nä, alltså. Får så skumma mail. Inte kan man skriva heller att man bara söker en kk, för då får man så dj-a vidriga mail. Å att va på en sajt som bodycontat eller nått(har ja åxå provat). Men ja vill ju inte såra nån heller, som kanske e jätteseriös på å träffa nån å leva me. Fy va svårt d e! Tacka nej till en karl som va typ 20 år äldre, å fick sura kommentarer, om att han såg å va så ungdomlig(yeah, right! Han såg ut som en typisk 50-taggare ju!).. *suckar* Nån annan som lyckats å vet hur sjutton man gör??
    Är kille men kan testa att svara lite.

Som kvinna på dejtingsajter så gäller det att sålla ganska hårt, ta du kontakt med dom du tycker är intressanta och skit i alla tusen mail och sexinviter man får (det kan nästan räknas som spam för det masspostas) Så var in och prata med dom som verkar intressanta och ignorera dom som inte är intressanta, tufft men annars tar det all tid att sitta och svara om vad din favoritfärg är till nån du inte är intresserad av.

Själv använder jag mig bara av vanliga dejting sidor för man är öppnare där och får oftast se ansiktet på människan som jag tycker säger mer än att få se en close-up på div könsorgan.
  • Anonym (Lis)

Jag registrerade mig på SPray Date men gav inga intryck om att det var en kk jag sökte. Pratade med en hel del killar länge som verkade både attraktiva och bra och en av dem träffade jag en enda gång bara för sexet.
    Men jag förstår om man får äckliga meddelanden om man skriver att man söker kk, det finns mycket obehagligt folk.
    Lycka till!!

• Anonym (ff)

Anonym (love) skrev 2008-05-17 10:48:30 följande:

har precis samma "problem" som dig.har du ingen gammal "lover" som är singel?
    nä, just d ja inte har tyvärr, hade ju vari bra just nu.
  • Don38

men sök bara vänner då? sen om det sker nåt mer så är det ju en bonus ....fast var tydlig med vilken ålder du söker och skit i om dom tycker att dom ser ungdomliga ut enl dom själva ..lycka till :)

• Anonym (ff)
    Oliner skrev 2008-05-17 10:53:19 följande:
    Anonym (ff) skrev 2008-05-17 10:47:18 följande:
    Är kille men kan testa att svara lite.Som kvinna på dejtingsajter så gäller det att sålla ganska hårt, ta du kontakt med dom du tycker är intressanta och skit i alla tusen mail och sexinviter man får (det kan nästan räknas som spam för det masspostas) Så var in och prata med dom som verkar intressanta och ignorera dom som inte är intressanta, tufft men annars tar det all tid att sitta och svara om vad din favoritfärg är till nån du inte är intresserad av.Själv använder jag mig bara av vanliga dejting sidor för man är öppnare där och får oftast se ansiktet på människan som jag tycker säger mer än att få se en close-up på div könsorgan.
    nä, just d där, me å få bilder på k*kar å sånt som inte e så kul, så d blir nog dejtingsajterna ändå. Bra tips, för ja orkar inte svara på allt, en massa babbel. Fast ja lägger inte upp bild heller, kan inte göra d pga av ex bl.a. Men vill ju lixom börja prata å sen kanske känna om d finns nån attraktion, innan ja kanske börjar chatta lite, å känner efter om d klaffar mer.
  • Anonym (ff)

Anonym (Lis) skrev 2008-05-17 11:00:03 följande:

Jag registrerade mig på SPray Date men gav inga intryck om att det var en kk jag sökte. Pratade med en hel del killar länge som verkade både attraktiva och bra och en av dem träffade jag en enda gång bara för sexet. Men jag förstår om man får äckliga meddelanden om man skriver att man söker kk, det finns mycket obehagligt folk.Lycka till!!
    just d ja märkt, att d inte går å skriva ut att man söker en kk, som tjej, för man får SÅ äckliga mail då. Ja menar, bara för att ja söker en kk, så blir ja ju inte direkt gla för mail som säger typ "Hej ja e singel, 27 år å vill knulla. VIll du ida?" Gör mig sååå okåt lixom.
  • Anonym (ff)

Anonym (killen) skrev 2008-05-17 11:07:47 följande:

är singel
    grattis! *S*
  • Oliner

Anonym (ff) skrev 2008-05-17 11:10:11 följande:

nä, just d där, me å få bilder på k*kar å sånt som inte e så kul, så d blir nog dejtingsajterna ändå. Bra tips, för ja orkar inte svara på allt, en massa babbel. Fast ja lägger inte upp bild heller, kan inte göra d pga av ex bl.a. Men vill ju lixom börja prata å sen kanske känna om d finns nån attraktion, innan ja kanske börjar chatta lite, å känner efter om d klaffar mer.
    Ahh det är ju bara säga som det är, vill inte lägga upp en bild här pga av anonymitet, men är du intressant så har jag bild på MSN (eller nåt sånt)

Lyckat till och hoppas du får dig ett skott i råttan
Svar på tråden hitta kk.. svårt som singelmamma..