• Fröken R

Ska ni köpa påskägg till er partner...

...och vad lägger ni i det i så fall. Jag behöver lite goda tips på vad min kille kan hitta i sitt påskägg som han ska få i helgen.

Glad Påsk!

• Svar på tråden Ska ni köpa påskägg till er partner...
  • Sannah

Har redan gjort det, fylld med MASSOR av godis! Han är en riktig gottegris nämligen......

• Fröken Johansson Johansson

Självklart ska han få ett påskägg! Nu när man inte längre får av sina föräldrar så får man fixa det på annat sätt! Det är inte påsk utan påskägg med godis! Förra året satte jag ner en bit med torkat renkött som han älskar men som man sällan och aldrig äter när man flyttat mer söderut.
    I år funderar jag på vad jag ska sätta men jag tror det blir lite godis och sedan kanske ett rpesentkort på massage eller nåt sånt.. Stackarn jobbar och stressar hela tiden!
    Eller kanske något han kan ha nytta av när vi sticker till Paris i maj..
    //fröken J-J

• Lise

Hoppsan har jag inte tänkt på.

Jag hoppas han köper till mig

• Millan28

Jaaa!!! Vilken bra ide med massage!!!
    Jag har haft lite ångest över vad jag ska ge älsklingen i påskägget i år. Jag fick nämligen förlovningsringen i mitt påskägg förra året och även om han inte förväntar sig något så skulle jag vilja ge honom något speciellt......

• Fröken Johansson Johansson

*glad att man kan komma till någon nytta här i världen*
    Massage tänkte jag att jag skulle ge ett presentkort på ohc boka åt oss båda samtidigt sedan får det väl bli någon "efterrätt" kan jag tänka!

• pl77

Han vill inte ha nåt, men JAG vill ha massor och hoppas att jag får det största ägget som finns!!! ( godis, förståss)

• nassepånken

lite sent kanske men min kära förbjöd mig tyvärr.

• nassepånken

lite sent kanske men min kära förbjöd mig tyvärr.

Svar på tråden Ska ni köpa påskägg till er partner...