• Jo1975

Gravid efter stimulerad FET

Efter en misslyckad IVF och en misslyckad stimulerad FET testade jag positivt den 10/5 (stimulerad FET). Jag tar fortfarande Progynontabletter och Progesteronvagitorier och ska forsätta med det till den 10/6. Jag har inga graviditetssymptom alls. Jag är idag 5v+6. Vet någon om/hur man märker om man får missfall då man tar horomoner? Borde jag inte känns några symptom om jag var gravid? Jag tyckte brösten började ömma i början av veckan men nu känns inget alls. Jag tog ett gravtest igår igen och det var positivt. Har inte tid för UL förän 2 juni och oroar mig så.

• Svar på tråden Gravid efter stimulerad FET
  • Glenda Glad

Grattis till graviditeten!

Om du skulle fått missfall, så borde du ha fått en blödning.
    Inte alla får graviditetssymptom, men är precis så gravida som de ska vara Så försök att inte oroa dig för mycket (lättare sagt än gjort, jag vet ). Jag längtade oerhört till mitt VUL också för då fick man "kvitto" på att man verkligen var gravid.

• bollplank

Ett stort grattis till plusset, försök att njut istället för att oroa dig inte för att det är så lätt jag har gjort 9 grav test och 3 ul är i v 8+4 och har nu bestämt mig för att försöka att bara njuta.

Lycka till

• Jo1975
    Svar på #3
    Tack, lycka till du med!!! Ska försöka njuta....
Svar på tråden Gravid efter stimulerad FET