• zingoalla

Butiker/loppisar i skåne

i sommmar bär det iväg på en veckas semester i skåne igen.Ska bo i höllviken.Tänkte átt risken e ju ganska stor med svensk sommar att vädret e dåligt.men då kan man ju passa på att gå å mysa i affärer.Vet ni några måste affärer loppisar eller liknande med bra annorlunda gärna billig inrednig/trädgårdsgrejjer? Förra året var vi på Vellinge blomman och nån ting ute och inne utanför Trelleborg.

• Svar på tråden Butiker/loppisar i skåne
  • Minelly

Finns en ganska stor loppis i Landskrona och en som heter Väla Loppis strax utanför Helsingborg. (Vid Väla loppis finns också Väla köpcenter. Över 100 affärer.)

• Pysse

Skåne plantor i Staffanstorp - har mer heminredning än Vellinge blomman.
    Loppisar- Emaeus Björkå på Kirseberg i Malmö.

• zingoalla

tack för tipsen,ska absolut antecknas på tänkbara alternativ en regning dag i skåne.

• kiron

I Tyringe finns Förmedlingscentralen stor affär med beg saker i och ngr km utanför ligger Skyrup som har en helmysig affär som heter Trästället!
    Tror de har egen hemsida oxå!

Hugo min 1åring!
  • zingoalla

kiron,då måste jag kolla upp dessa ställen oxå.Får helt enkelt skriva ut en karta över skåne å markera ut en tänkbar rutt.
    För jag hittar ju inte så bra.

• sallybuse

Finns ett roligt ställe att gå på som heter framtid.Med jätte mycket saker och jätte mycket folk.Så leta upp de.

• Hvita sinnen

I Höllviken ligger: www.hemohav.se, www.cottagerose.se. Om du har barn finns www.rosagrodan.se och www.prinsarsmasessor.se. Även för barn är www.blaelefant.se i Östra Grevie. I närheten av Vellinge finns en billig antikaffär i ett stort uthus, kommer inte ihåg namnet, men om du kommer från Malmö finns en skylt (man svänger vänster ifrån Vellinge istället för mot) I Ystad ligger Levande Hem, en favoritbutik. Om du har vägarna förbi Limhamn (inte så långt) i Malmö ligger där en hel del inredningsaffärer. Nära Ting ute och inne ligger www.agdas.se/

• zingoalla

tack för tipsen.agdas vet jag attjag körde förbi förra sommaren men blev aldrig av att jag stannade.

Svar på tråden Butiker/loppisar i skåne