Ikeas runda säng..har de slutat sälja den ?
Nu har jag äntligen lyckats övertala min man att vi skall ha en rund säng - men nu hittar jag inte den på ikeas sida.
Har de slutat sälja den ?
Nu har jag äntligen lyckats övertala min man att vi skall ha en rund säng - men nu hittar jag inte den på ikeas sida.
Har de slutat sälja den ?
sist jag var ikea, 2 v sedan, så hade de den
Du vet inte vad den heter ? Jag kan inte hitta den på hemsidan.
har inte sett den på ikea på flera år plus att den finns inte på ikeas hemsida..
jag är även ikea family kund och har inte sett den i någon av mina medlems kataloger.
men håller med om att den är jättefin
Snyft...vad skall jag göra. Undrar om man kan snickra en rund säng. Jag hade tänkt vi skulle ha fototapeter på två väggar med strandmotiv och så bara sängen - inget annat i rummet.
Sist jag var på ikea så fanns den där... typ 2 veckor sen...
Sultan Sandane heter den, finns flera på typ blocket eller liknande...
dom har den med på sin hemsida...under "hitta rätt säng" eller vad det va...såg d senast igår faktiskt
Rättar "hitta rätt madrass"
Jag såg den på ikea när jag var där i veckan.
Många saker finns bara i varuhusen, inte i katolgerna. Och det skiljer sig även på varuhusen och deras sortiment.
Måste bara varna lite....
Ett par kompisar köpte den för ett tag sen och sover riktigt dåligt i den. Den består ju av fyra "tårtbitar" som sitter ihopa och man känner tydligen kanterna eller vad det heter jättetydligt. Så det är kanske värt att satsa på en lite dyrare rund säng, vet att hästens också har och säkert flera andra sängtillverkare.