• meic

spray mail -avsluta??

Lyckas inte avlsuta mitt konto där, och supporten går inte att få fram. Kan nån berätta hur man gör?

Tack...

• Svar på tråden spray mail -avsluta??
  • Mamma 35

Du mejlar helt enkelt dem på spray att du inte vill ha kontot kvar. Sedan dröjer det ngn vecka o allt är avslutat.
    Annars kan du gå in på avsluta konto.

• meic

har försökt maila men det har inte funkat, var hittar man avsluta konto nånstans?

Mamma 35 skrev 2008-05-21 14:00:12 följande:
    Du mejlar helt enkelt dem på spray att du inte vill ha kontot kvar. Sedan dröjer det ngn vecka o allt är avslutat.Annars kan du gå in på avsluta konto.
  • 4takt

Samma här!!! det är absolut den SÄMSTA sida/mail/mm, man kan ha!!inget funkar där,,absolut inget!!! totalt skit allt som har med spray,mm att göra,,så om det är någon som funderar på att bli medlem där sååå ta någon annan sida istället,,jag försöker avsluta mitt konto där,,men det går inte!!! helt omöjligt!!

• KarlssonsKalle
    4takt skrev 2016-12-17 08:31:09 följande:

Samma här!!! det är absolut den SÄMSTA sida/mail/mm, man kan ha!!inget funkar där,,absolut inget!!! totalt skit allt som har med spray,mm att göra,,så om det är någon som funderar på att bli medlem där sååå ta någon annan sida istället,,jag försöker avsluta mitt konto där,,men det går inte!!! helt omöjligt!!

Det är väl bara att skita i att använda den i så fall! Det finns ju tusentals gratis mail tjänster som är moderna.
Svar på tråden spray mail -avsluta??