• Solen73

    Någon som testat cellulitkräm som fungerar?

    Inte för att jag direkt lider av det men visst måste jag erkänna att jag gärna skulle vara utan groparna på mina lår och rumpa. Ser ut som min mamma!!! Det finns en uppsjö av olika produkter som lovar reducering av celluliter men funkar de?

    Har mi testat? Vilken är eran favorit? Hur länge ska man hålla på innan eventuell resultat syns eller känns?

  • Svar på tråden Någon som testat cellulitkräm som fungerar?
  • BaraLillaIda

    Jag har testat den nya från Nivea "My silouette" det är ingen celluitkräm men den gör så att man blir 3 cm smalare på mage, höfter, midja, lår och rumpa.. Efter man har använt den 1 gång om dagen i en månad!! Mina celluliter e snart borta !!
    Och du får fastare och mer spänstig hud..
    Den rekomenderar jag stort!!

  • Nöjd
    BaraLillaIda skrev 2008-05-20 17:34:59 följande:
    Jag har testat den nya från Nivea "My silouette" det är ingen celluitkräm men den gör så att man blir 3 cm smalare på mage, höfter, midja, lår och rumpa.. Efter man har använt den 1 gång om dagen i en månad!! Mina celluliter e snart borta!!Och du får fastare och mer spänstig hud..Den rekomenderar jag stort!!
    Det låter helt otroligt. Du menar att du märker/ser skillnad efter att ha använt den i 1 månad? *springer och köper omgående*
  • BaraLillaIda
    Nöjd skrev 2008-05-20 17:43:12 följande:
    Det låter helt otroligt. Du menar att du märker/ser skillnad efter att ha använt den i 1 månad? *springer och köper omgående*
    Ja efter en månad så kommer den första mätbara effekten, eller hur man nu skriver?!
  • Solen73

    låter som en riktig mirakelkräm! hur använder man den? smörjer man bara eller ska man massera in med nån apparat??

  • Nöjd
    Solen73 skrev 2008-05-26 09:28:27 följande:
    Krämen är inköpt nu!!! väntar med spänning!!
    Samma här
  • Tompaslillsyrra

    Tror inte på nå mirakelkrämer. Men kan ge ett tips. Skrubba "problemområden" med duschsvamp/scrubhandske, i duschen, så man får igång blodcirkulationen ordentligt (gärna tills det rodnar lite) smörj sedan in med en fet kräm. Prova göra det 1 ggr/vecka. Jag har gjort det i månader nu, jag ser skillnad men kan inte se fullt resultat nu eftersom jag är gravid i v 38 så då har jag väl xtra vätska i kroppen som det är! hahah.. =)

  • olpansfamilj

    Loreals kräm är sjukt bra också! Har kört en kur nu, och tjejerna frågade igår på simhallen att shit vad har du gjort???  Då vet man att det syns och sånt är alltid kul att höra!! Vann också bäst i test i stora marie claire tidningen.

Svar på tråden Någon som testat cellulitkräm som fungerar?