• tiidjej

orange flytning...vad är det????

det svider lite som vid UVI fast inte när jag kissar. Det är flytningar i trosan som liknar rosa...kanske orange. Är det farligt? ska ringa bm imorgon men undrar om det är ngn som känner igen sig...

/Orolig

• Svar på tråden orange flytning...vad är det????
  • tiidjej

oj glömde säga att jag är i v 13

• tiidjej

nån?...känner mig kissnödig hela tiden. kan det vara UVI eller kan det va missfall?

• Needy

mitt MF började med orange flytningar som övergick till bruna..

Har fått bruna flytnignar igen o ska in imorrn.. *BER TILL GUD*

Nu behöver det ju inte alls vara nån fara..med varken dej eller mej.

LYCKA TILL!

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • tiidjej

i vilken vecka var du då och är du nu?

• Needy

runt v 11 vid missfallet.
    v. 14 nu..

..men då kände jag mej plötsligt ogravid. Nu känner jag mej VERKLIGEN gravid.
    När jag ringde in var det nästan det första hon frågade..man brukar känna om man är gravid- men det är ju inte lätt att göra när man är orolig o så..

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • tiidjej

hur gör man nu då? vart ringer man, e bm el nån annanstans? ska man kanske åka in ikväll?

• Lärarinnan

Ring till sjukvårdsrådgivningen. De kommer nog råda dig att söka hjälp på kvinnokliniken. Kvinnokliniken har akutvård som man söker precis som på vanliga akuten.

• tiidjej

Tack! :) va till KK idag och fick se en liten sprattlande krabat:) helt underbart!!!! De sa ngt om att flytningen kunde bero på att moderkakan utvecklades på ett speciellt sätt dessa veckor och kunde sända ut en hormonssprutt som resulterande ofta i flytningar. Nu minns jag inte exakt vad hon sa men jag tolkade det som ngt sånt här :)

Needy- jag hoppas verkligen att det gått bra för dig idag!!!!

Svar på tråden orange flytning...vad är det????