Sprattel, bök och stök
Jag har en 4 veckors tjej som nu de senaste dagarna inte kan sova, få ro liksom.. Hon sprattlar och bökar och stånkar hela nätterna och på dagarna också men då sover hon lite bättre..Jag brukar somna henne i min famn och lägga henne i sin säng, och då sover hon 4-5 timmar där sen vaknar hon o är hungirg så då bär jag över henne så sover vi vidare tillsammans efter maten. Men nu vaknar hon direkt om jag lägger ner henne i sin säng så då får hon komma till mig men det går ju inte att somna varken hon eller jag. MAn ser att hon är jättetrött och blundar men får ingen ro.. Hon somnar bara på armen och då bara i tio-20 min sen börjar böket igen. HAr läst att de kan vara utveckling? Isåfall när lägger det sig? Jag har provat att massera magen och trycka upp benen men hon är inte dålig i magen eller har ont, då skulle hon väl skrika? och de gör hon ju inte. Hon bajsar normalt och äter normalt.. Tycker så synd om henne också som inte får sova, att nånting stör henne.. och jag som mamma inte vet vad som är fel.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 20:11
kkan ju tillägga att hon pruttar rätt mycket nu än för en vecka sedan.. men hon bajsar ju normalt ???