• MrsWa

Om baby-sängkläder från Laredoute

Om det står så här: "EXTRA PRISVÄRT. 6 enfärgade, 1 mönstrat och 1 randigt i ren bomullsväv. Kulörtvätt 60 grader, vittvätt 90 grader Påslakan. Våd att vika in vid fotändan". Innebär det då att man får 8 påslakan för 149 kr eller har jag missuppfattat det?
    www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=142102&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

• Svar på tråden Om baby-sängkläder från Laredoute
  • annikaloppan

Ja, jag fattar det som att man får 8 påslakan för 149 kronor.
    Billigt ju!

◊ William 05 10 15 ◊
  • MrsWa

Ja det är ju kanonbra pris, det var därför jag blev skeptisk...men å andra sidan skulle det vara dyrt om det bara gällde ett påslakan.

• annikaloppan
    MrsWa skrev 2008-05-19 09:52:19 följande:
    Ja det är ju kanonbra pris, det var därför jag blev skeptisk...men å andra sidan skulle det vara dyrt om det bara gällde ett påslakan.
    Ja.. Nej, passa på att handla du!
    ◊ William 05 10 15 ◊
  • SusanK

Jag kollade upp detta i katalogen och det gäller bara ETT lakan. Tänkte själv beställa när jag såg din tråd, men tyvärr så gäller det alltså Inte 8.

• lavendeln

Jaa det var ju ett fint dra-på-lakan

Reglementet skrev 2008-05-22 09:45:02 följande:
    Är det bara jag som får upp ett litet lustigt dra-på-lakan?www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx
    Är det någon som vet vilka mått det är på dom där påslakanen föresten? När jag har kollat har jag inte sett att dom har skrivit ut det, eller är jag kanske lite blind...
    Laredoute kan ju ha lite annorlunda mått på sina varor ibland har jag märkt.
  • SusanK

80*120 verkar det vara. Du kan klicka in dig på något som heter "se varan i katalogen" där ser du allt och lite till.

• paloma84
    Reglementet skrev 2008-05-22 09:45:02 följande:
    Är det bara jag som får upp ett litet lustigt dra-på-lakan?www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx
    Nix, vi är flera som får upp den där leopardbruden.. hahaha
    Det har diskuterats i andra trådar här på FL :)
  • Agent 355

oj, vilken dåligt formulerad annons, jag uppfattar det också som åtta stycken, fast informationen man ser i katalogen ser annorlunda ut. så trött på dåligt utformad onlineshopping!

• Parvens syrra

ÅK till ikea istället då är billigare där tror det var 79 kr/2st

• really

Och LaRedoute har helt kassa villkor för frakt och sånt - det blir väldigt dyrt. Postförskott och frakt och allt vad det var...

• MrsWa
    SusanK skrev 2008-05-22 09:40:38 följande:
    Jag kollade upp detta i katalogen och det gäller bara ETT lakan. Tänkte själv beställa när jag såg din tråd, men tyvärr så gäller det alltså Inte 8.
    Oj vilken tur att jag inte beställde då! Vilken kass och otydlig annons!
Svar på tråden Om baby-sängkläder från Laredoute