• nadja82

*Halå! För en vecka sen ungefär

Halå!
    För en vecka sen ungefär såg jag att min lilla kille(3 mån) att han upptäckte sina händer=),och sen dess har han haft händerna i munnen 24tim om dygnet mer eller mindre. E det vanligt hur har era gjort?

• Svar på tråden *Halå! För en vecka sen ungefär
  • Marängswiss

Precis samma sak här!! Min lille började för två-tre veckor sedan, han är 14 v på fredag. Han försöker pressa in hela näven, ser jätteroligt ut.

• ballerina

Ålll de tajm....fortfarande vid snart 7 månader!

• zandra20

min son är snart 6 månader och han har dom jämt i minnen och drägglar som 17.

• Norahs mamma

Min dotter (11 veckor) försöker oxå trycka in hela hande i munnen, å suger å smackar jätte mycket! Hon har gjort det några veckor...

Nån som vet när dem upptäcker fötterna (suger på dem)? det ser så gulligt ut

• nadja82

haha ellion upptäckte dem för typ två veckor sen när han badade nu tittar han jämt på fötterna och skrattar

• elinina

kasper tugger med på sina händer (4 mån)
    fötterna tror ja inte han kommer att få upp till munnen, han verkar inte tillräckligt vig, men det kanske kommer....

• Tillififf

Linnéa har nyss upptäckt sina händer och suger och har de ofta i munnen. Är snart 8 v. Kanske istället för nappen när mamma och pappa inte fattar att hon vill ha den

• Prinsessan Zelda

min kille suger på sina händer också, fast det har han gjort sen födseln, men nu bara mer och mer. Är dryga 7 veckor.

• luzorsus

Tjejen är 6 månader och äter ofta och gärna på sina händer, och dregglar mängder....

• olwa

Dottern tuggar ständigt på händerna, har till och med fått som skavsår på pekfingrarna för att hon ständigt har dem i munnen...

Svar på tråden *Halå! För en vecka sen ungefär