*Halå! För en vecka sen ungefär
Halå!
För en vecka sen ungefär såg jag att min lilla kille(3 mån) att han upptäckte sina händer=),och sen dess har han haft händerna i munnen 24tim om dygnet mer eller mindre. E det vanligt hur har era gjort?
Halå!
För en vecka sen ungefär såg jag att min lilla kille(3 mån) att han upptäckte sina händer=),och sen dess har han haft händerna i munnen 24tim om dygnet mer eller mindre. E det vanligt hur har era gjort?
Precis samma sak här!! Min lille började för två-tre veckor sedan, han är 14 v på fredag. Han försöker pressa in hela näven, ser jätteroligt ut.
Ålll de tajm....fortfarande vid snart 7 månader!
min son är snart 6 månader och han har dom jämt i minnen och drägglar som 17.
Min dotter (11 veckor) försöker oxå trycka in hela hande i munnen, å suger å smackar jätte mycket! Hon har gjort det några veckor...
Nån som vet när dem upptäcker fötterna (suger på dem)? det ser så gulligt ut
haha ellion upptäckte dem för typ två veckor sen när han badade nu tittar han jämt på fötterna och skrattar
kasper tugger med på sina händer (4 mån)
fötterna tror ja inte han kommer att få upp till munnen, han verkar inte tillräckligt vig, men det kanske kommer....
Linnéa har nyss upptäckt sina händer och suger och har de ofta i munnen. Är snart 8 v. Kanske istället för nappen när mamma och pappa inte fattar att hon vill ha den
min kille suger på sina händer också, fast det har han gjort sen födseln, men nu bara mer och mer. Är dryga 7 veckor.
Tjejen är 6 månader och äter ofta och gärna på sina händer, och dregglar mängder....
Dottern tuggar ständigt på händerna, har till och med fått som skavsår på pekfingrarna för att hon ständigt har dem i munnen...