lockigt nu rakt!
jag brukar ha lockigt hår, men nu när jag e gravid växer det ut rakt! spikrakt! samma sak förra gången med min son! det hade precis börjat bli lockigt igen innan jag blev gravid igen... så kul!
jag brukar ha lockigt hår, men nu när jag e gravid växer det ut rakt! spikrakt! samma sak förra gången med min son! det hade precis börjat bli lockigt igen innan jag blev gravid igen... så kul!
kuligt värre eller hur!
Jag har haft rakt hår, men nu har jag fått lockar bara på halva huvudet! Hel knasigt. undrar vad en halv permanenet kostar :)
Åh herregud!! Jag som alltid velat ha rakt hår! Får se till att bli gravid på studs och hålla mig gravid så länge jag bara kan
Min syrra har alltid haft spikrakt hår men fick korkskruvslockigt hår iom graviditeten! Som tur var såg det fint ut. Men jag kan inte förstå hur det är möjligt...Nån biologikunnig där ute?
mitt hår höll sig rakt typ ett och etthalft år efter förlossning.
jag ändrade hårstruktur helt när jag var gravid med första barnet,från rakt till korkskruvslockigt hår.Jag har fortfarande lockigt hår nu efter 6år och kommer nog att få leva med det :)
Enligt min frisör så är det hormoner som gör att man ändrar hårstruktur och vissa ändrar till och med färg på håret.
Jag som alltid velat ha lockigt hår! nu vill jag bli gravid!
Samma hände mig, hade lockigt innan jag vart gravid med min dotter. nu är det hon som har korkskruvarna och jag har i princip spikrakt hår. Ingen tror hon ärvt lockarna efter mig
skrattar blev du gråhårig också alltså?