Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Kreolskan

Restform uppblåsbar säng

Funderar på att köpa en uppblåsbar dubbelsäng att ha som gästsäng. Modellen har det gjorts reklam för i tv under flera år. Är det någon som har någon erfarenhet av denna typ av sängar? Är de bekväma? Finns det några nackdelar?

• Svar på tråden Restform uppblåsbar säng
  • KaeJ

Hej har köpt liknande från jysk.
    Tycker dom är jättesmidiga. Man sätter bara in elsladden i utaget och på 1 minut är de uppblåsta. Om man använder dom många nätter kan man bara fylla på lite om man vill.
    Har två stycken på 105x200 cm. Är bara att sätta in sladden när man använt dem färdigt så blåser de ut luften med.
    Tar inte nån plats.

Folk har bara talat väl om dom, de som sovit på dem alltså. Har själv sovit på dom också och tycker de är jättesmidigt och bekvämt.

En nackdel med dom på jysk är att de har en lite inbyggd kudde och jag brukar sova på mage med handen under kudden så det blir lite högt men alla sover ju inte som jag.

Rekomenderar dom varmt. Har haft mina i två år snart och de är fortfarande hela. De har varit med oim endel! :)

• Kreolskan

Tack för tips! Vad kostar dom på jysk? Jag har kollat på "Tvins", du vet gamla tv-shop, och där tar dom 999kr för en dubbelsäng och en enkel (som man får med på köpet). Verkar trevligare än vår stenhårda bäddsoffa.

• Freiya

jag har också sovit på en sån, jätteskön!
    problemet när jag sov på dne var att det va en propp som inte var isatt så den skönk ihop hela tiden, haha. jag vaknade en gång i timmen av att jag nästan låg på golvet :P men sen när vi upptäckt felet så var den väldigt skön!

• KaeJ

Den stora på jysk kostar nån 500ing och de vi köpte 300 eller nåt sånt. De brukar ha erbjudanden på "sängarna" ganska ofta på jysk så titta i bladen ni får hem.

• Cape

Vi har haft en från JYSK med dubbel botten, 160 bred. Med en bäddmadrass på den sover man minst lika bra som i en vanlig säng säger våra gäster! Vi betalade 499:-
    Den knorrar om man ställer den direkt p golvet så lägg en filt under... det motvekar även kylan som kommer underifrån!
    Se bara till att den du köper blåser upp sig själv !

Svar på tråden Restform uppblåsbar säng