• FruStolpe

Vad säger er telefonsvarare?

Ringde till en person för en tid sedan som inte svarade, och de hade en rolig svarare. Hård rock musik som spelade högt och länge, så man antog att nån av barnen var i farten med telefonluren...men sen efter en stund så började en av familjemedlemmarna prata med musiken som bakgrund och sa nånting om vilken familj man ring till och möjliga orsaker till varför de inte kunda svara just då.

Så nu vill jag veta om det finns andra roliga svararmeddelanden???

• Svar på tråden Vad säger er telefonsvarare?
  • OMWF

Min säger "yoo?". Min mamma brukar prata med den i tron om att jag har svarat, askul.

• lumewi

Nja min far säger
    Om du vill säga nått så gör det nu.

Om hundra år är allting glömt
  • FruStolpe
    OMWF skrev 2008-05-19 15:13:46 följande:
    Min säger "yoo?". Min mamma brukar prata med den i tron om att jag har svarat, askul.
    [/citat]
    lumewi skrev 2008-05-19 15:14:06 följande:
    [citat]
    Nja min far sägerOm du vill säga nått så gör det nu.
    Heheh...
  • MalinI

Min har så tråkig förinspelad Både hemma och mobilen

Du har kommit till anknytning..... Lämna ett medelande. Man hör att folk inte riktigt tror att de har kommit rätt. Alla låter lite ställda. Jag tror jag har kommit rätt.... Sen kommer medelandet. Svärmor gör det jämt

Mamma till Lucas, Nelly, Cim & BF28/8
  • FruStolpe
    MalinI skrev 2008-05-19 15:25:33 följande:
    Min har så tråkig förinspelad Både hemma och mobilenDu har kommit till anknytning..... Lämna ett medelande. Man hör att folk inte riktigt tror att de har kommit rätt. Alla låter lite ställda. Jag tror jag har kommit rätt.... Sen kommer medelandet. Svärmor gör det jämt
  • AnLeNo

Hej, du har kommit til ******* och jag tänker inte svara så de är lika bra att du lämnar ett meddelande.

Saliga äro de korkade, ty de veta icke bättre.
  • Novus

Nu har vi ingen, men när vi hade en sa den;
    "Hej, du har kommi till XXXXXXX. Vi kan inte svara, men lämna ett meddelande så ringer vi upp om vi känner för det"

• Nlie

"hej du har kommit till Nathalie, jag kommer troligen inte lyssna av detta meddelandet så vill du något så ring igen"

• Sosserator08

...Hej, det är ... Jag kan eller vill inte svara, lämna ett meddelande om du vill eller ring senare så kanske vi hörs. Hejhej"

• Tjej 83

bara vanlig tråkig, elelr min sambo som pratar o alla undrar om vi inte ska ändå då jag har bott med han i 5 år men men

i min mobil hade ja en eminem låt, kul när de sökte mig som vikarie till någe jobb

men en rolig hade en bekant,
    efter ett stund sa hon typ -jaa hej, sen lyftes en annan lur o en röst sa hallååå.
    - lägg på jag tog de först, sa den första rösten
    o så höll de på o tjaffsa i telefonen o man fatta noll..
    sen sa de haha vi är inte hemma lämna ett meddelande.

blev lika ställd varje gång hehe..

Svar på tråden Vad säger er telefonsvarare?