• Anonym

Kan inte sluta gråta, vet inte ens varför jag gråter.

Hela dagen idag har jag gråtit o jag kan inte förstå varför. Inget speciellt har hänt, allt är som vanligt. Känns som om jag går på autopilot o så fort jag stannar upp så kommer tårarna. Försöker verkligen ta mej samman men det går inte! O så börjar jag tänka på att jag fått grisögon av alla tårar o att jag ska träffa min sambo sen, då gråter jag ännu mer, o det är förståeligt.
    Vet inte vad jag vill med tråden heller, men det ska väl hjälpa att skriva om man är ledsen... Nån annan som haft såhär?

• Svar på tråden Kan inte sluta gråta, vet inte ens varför jag gråter.
  • Anonym (orolig sjä)

låter ju jättejobbigt... du vet inte alls varför det är såhär? hur länge har detta pågått??? kram till dig

• Anonym (angi)

Det måste finnas nåt som du grubblar/tänker på, försök att känna efter...
    En känsla kommer inte bara ifrån hjärnan utan en anledning, det finns en orsak till den. Det finns alltid en orsak till varför du gråter, ex om du gråter för att du e ledsen så finns det nåt som gör dig ledsen. Ta reda på vad det är genom att känna o tänka o sen när du vet så kan du ta tag i det genom att lyssna på dig sjävl. Kanske behöver du prata med någon om något. Oftast är det käsnlor som vi håller inne o får dom inte utlopp o bearbetas så skapas det ångest mm.

Svar på tråden Kan inte sluta gråta, vet inte ens varför jag gråter.