• Minikatt

Är Tara en bra tidning?

Ja, som rubriken lyder: är Tara en bra tidning?

Funderar på att ge den till min mamma i Morsdag-present. Hon är 47, är mån om både det inre och yttre, motionerar, äter hälsosamt osv. Tycker att den skulle passa henne rätt så bra, men det är bara vad jag sett på deras egna hemsida. Därför vill jag ha era åsikter!

• Svar på tråden Är Tara en bra tidning?
  • T T

Tara är en helt ok tidning för människor i din mors ålder..Flera på mitt jobb läser den..Tycker det är en bra present

• Minikatt

T T skrev 2008-05-19 19:49:50 följande:

Tara är en helt ok tidning för människor i din mors ålder..Flera på mitt jobb läser den..Tycker det är en bra present
    Låter ju bra! Kanske får bli en prenumeration då!

Fler åsikter tack!
  • Minikatt

Kom igen! Jag tror faktiskt att det finns en hel del kvinnor här som är Taras målgrupp

• Karpet

Jag har aldrig läst Tara men annars tycker jag att Må Bra är en bra tidning också.

• Minikatt
    Karpet skrev 2008-05-19 21:09:13 följande:
    Jag har aldrig läst Tara men annars tycker jag att Må Bra är en bra tidning också.
    Okej =) Är det bara en motionstidning? Jag tror hon vill ha lite mode och skönhet också.
  • Tant Greta

Brukar läsa en äldre väninnas Tara,hon är 49.
    Tror att det skulle bli en bra present.
    Mode,skönhet,sex&annat smått&gott för 45-50plussare.

• Minikatt

Tant Greta skrev 2008-05-19 21:40:17 följande:

Brukar läsa en äldre väninnas Tara,hon är 49.Tror att det skulle bli en bra present.Mode,skönhet,sex&annat smått&gott för 45-50plussare.
    Det låter bra! En prenumeration får det bli =) Skulle få en väska, ansiktskräm och halsband också. Blir nog perfekt
Svar på tråden Är Tara en bra tidning?