• Solen73

Bitring?

Kan man ge bitring till en som är 3 månader? Hon har börjat tugga på sina händer och fingrar och dregglar jättemycket. Det verkar som det kliar i munnen.

• Svar på tråden Bitring?
  • Julutzi

Ja det kan man väl.... Varför skulle man inte kunna det??

Mamma till Julia 030527 och Emilia 080108
  • ZAFT

Jag gav en bitring till våran son när han var tre mån ungefär. Mycket uppskattad

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • SunnyBunny

Samma här..Gav min dotter oxå en bitring vid 3 månader då hon redan började få tänder. Hennes favvo leksak:)

• minno

någon som har tips på var man kan hitta en schyst bitring?

• FrökenBokmal

Vi har jätteavancerade bitringar: med olika färger, mjuka hårda... men favvisen är den billigaste sorten: esska som vi köpte på konsum. De finns i olika färger, går att koka och de är billiga (ca 22kr för 2!). Jag skulle inte köpa något annat han bara ratar de andra även de man kan ha i kylen!

• Vintersjäl

Vår son är 3 ½ månad och fick bitringar i present Han har fortfarande händerna i munnen SAMTIDIGT som han håller i bitringen så han har inte riktigt fattat grejen än

• Sandra och Frippe

v¨år skrutta fick en sån lurvig och en stor i plast som hade vätska man kunde kyla ner, inte poppis!

Vi köpte själva ett 2 pack små gummi bitringar på ica maxi tror jag det var (nuk?) de är jätte goda! (tycker katten med)

• hink o spade
    Svar på #7
    De bitringar som ni köper, står det på dem att de är giftfria? Har hört både det ena och det andra om det.
Svar på tråden Bitring?