Bitring?
Kan man ge bitring till en som är 3 månader? Hon har börjat tugga på sina händer och fingrar och dregglar jättemycket. Det verkar som det kliar i munnen.
Kan man ge bitring till en som är 3 månader? Hon har börjat tugga på sina händer och fingrar och dregglar jättemycket. Det verkar som det kliar i munnen.
Ja det kan man väl.... Varför skulle man inte kunna det??
Jag gav en bitring till våran son när han var tre mån ungefär. Mycket uppskattad
Samma här..Gav min dotter oxå en bitring vid 3 månader då hon redan började få tänder. Hennes favvo leksak:)
någon som har tips på var man kan hitta en schyst bitring?
Vi har jätteavancerade bitringar: med olika färger, mjuka hårda... men favvisen är den billigaste sorten: esska som vi köpte på konsum. De finns i olika färger, går att koka och de är billiga (ca 22kr för 2!). Jag skulle inte köpa något annat han bara ratar de andra även de man kan ha i kylen!
Vår son är 3 ½ månad och fick bitringar i present Han har fortfarande händerna i munnen SAMTIDIGT som han håller i bitringen så han har inte riktigt fattat grejen än
v¨år skrutta fick en sån lurvig och en stor i plast som hade vätska man kunde kyla ner, inte poppis!
Vi köpte själva ett 2 pack små gummi bitringar på ica maxi tror jag det var (nuk?) de är jätte goda! (tycker katten med)