• Dis

Hesba barnvagn

Vi har precis köpt en jättefin brun hesba från 07 med kromat chassi och technotyg. Betalde 3250 kr för denna på blocket. Ett bra pris då den kostade runt 8000 kr som ny :) Finns det ngn mer som kör Hesba? För och nackdelar med denna vagn?
    Hur mkt skiljer det sig mellan årsmodellerna? Beg. priserna variera mycket mellan 800-6000 kr..

• Svar på tråden Hesba barnvagn
  • Stargirl

Vi köpte en begagnad Hesba med åkpåse och hårdlift för 400 kr. Den är dock säkert 2 år gammal och lite solblekt. Har den som sova vagn på baksidan till dottern. Har aldrig kört den ute.

*~Bugaboo RULES~*
  • Dis

Har ni gjort er av med Kronan som sovvagn eller har ni 2 st?
    Den här är verkligen superfin. Tycker de förra årsmodellerna ser ut att ha lite säckig suflett och så ser den betydligt lyxigare ut med det kromade chassiet. Den bruna nyansen är ovanlig och jättefin, lik buggans bruna färg.

Stargirl skrev 2008-05-20 13:52:04 följande:
    Vi köpte en begagnad Hesba med åkpåse och hårdlift för 400 kr. Den är dock säkert 2 år gammal och lite solblekt. Har den som sova vagn på baksidan till dottern. Har aldrig kört den ute.
  • Dis

Jag saknar cammen som sovvagn..sonen sov faktiskt bättre där, i den ergonomsika sittdelen. Men han sitter bättre i Hesban och i vår sulky, Bugaboo Bee.

Dis skrev 2008-05-20 14:50:52 följande:
    Har ni gjort er av med Kronan som sovvagn eller har ni 2 st?Den här är verkligen superfin. Tycker de förra årsmodellerna ser ut att ha lite säckig suflett och så ser den betydligt lyxigare ut med det kromade chassiet. Den bruna nyansen är ovanlig och jättefin, lik buggans bruna färg.
  • Stargirl
    Dis skrev 2008-05-20 14:50:52 följande:
    Har ni gjort er av med Kronan som sovvagn eller har ni 2 st?Den här är verkligen superfin. Tycker de förra årsmodellerna ser ut att ha lite säckig suflett och så ser den betydligt lyxigare ut med det kromade chassiet. Den bruna nyansen är ovanlig och jättefin, lik buggans bruna färg.

Jep sålde den....Jag gillar oxå den ergonomiska sittdelen. Dottern älskar att sova i den. Men jag vill inte ha den ute på baksidan då den bleks etc. Därför sålde jag Kronan och köpte en som redan var blekt.

Den står ute typ dygnet runt under ett tak med regskyddet på.

*~Bugaboo RULES~*
  • Tenaj

Vi hade turen att få låna en Hesba - vagn till vår pojke. OK den kanske inte ser så rolig ut men attans vad jag tycker den är skön att köra!

Svar på tråden Hesba barnvagn