• NattSaga

Mp3 ljudböcker?

Var kan jag få tag i gratis mp3 ljudböcker?
    :D

• Svar på tråden Mp3 ljudböcker?
  • Intelligenti pauca
    NattSaga skrev 2008-05-20 15:13:41 följande:
    Var kan jag få tag i gratis mp3 ljudböcker? :D
    har inte ni som vi.Tillgång till att låna e-ljudböcker via biblotekets hemsida.Man fyller i med sitt lånekorts nummer och kan lyssan på boken i 28 dagar.
    .Den andra parten bör också höras.
  • NattSaga

Det vet jag inte. Men ska se efter. :)
    Tack.

• NattSaga

E-böckerna på biblioteket var inte det jag var ute efter.

Jag vill kunna ladda ner till min mp3 så jag kan lyssna när jag är ute och går. '

Någon som vet var jag kan få tag i det??? :)

• Intelligenti pauca
    NattSaga skrev 2008-05-20 16:10:17 följande:
    E-böckerna på biblioteket var inte det jag var ute efter. Jag vill kunna ladda ner till min mp3 så jag kan lyssna när jag är ute och går. 'Någon som vet var jag kan få tag i det??? :)
    Gratis böcker mp3 att ladda ner har jag aldrig hört taals om.Det finns att ladda enr på ginza.se
    http://www.ginzadownloads.se/tag/ljudbocker Men då får du betala
    .Den andra parten bör också höras.
  • NattSaga

Någon mer som vet nått????

• c0ol

oftast måste du ju betala för dig, har inte stött på någon laglig sida där man kan ladda ner böcker. Använd tex adlibris

• Bisch

Vårat bibliotek har mp3-böcker på skiva som man får låna . Utbudet är inte enormt dock... Jag har också lånat CD-böcker på biblioteket och själv konverterat dem till mp3, fast det är lite jobb med att göra det.

• Almond

På mitt bibliotek finns det en "jukebox" där man kan ladda ner mp3-böcker till sitt usb-minne (eller liknande). Man LOVAR att radera filerna efter 28 dagar ;)

• NattSaga

Tack för alla svar. Jag får ta å fråga på mitt bibliotek. :)

• Majsan70

Jag säger osm de övriga att här finns det att ladda ner på biblioteket. Annars har aftonbladet Plus billiga erbjudananden just nu,. Även vissa mobillevarantörer har bra priser på sina ljudböcker.

• Dino78

Du kan väl låna en ljudbok på biblioteket och lägga in den på datorn och sen föra över den på din mp3-spelare?

DIF i själ och hjärta
  • Jessie74

Finns massor att ladda ner på Piratebay. Observera dock att detta är olagligt!! Det händer att jag själv laddar därifrån men jag försöker köpa så mycket jag kan och har råd med. Känns inte bra att snylta på någon annan...

Svar på tråden Mp3 ljudböcker?