Mp3 ljudböcker?
Var kan jag få tag i gratis mp3 ljudböcker?
:D
Var kan jag få tag i gratis mp3 ljudböcker?
:D
Det vet jag inte. Men ska se efter. :)
Tack.
E-böckerna på biblioteket var inte det jag var ute efter.
Jag vill kunna ladda ner till min mp3 så jag kan lyssna när jag är ute och går. '
Någon som vet var jag kan få tag i det??? :)
Någon mer som vet nått????
oftast måste du ju betala för dig, har inte stött på någon laglig sida där man kan ladda ner böcker. Använd tex adlibris
Vårat bibliotek har mp3-böcker på skiva som man får låna . Utbudet är inte enormt dock... Jag har också lånat CD-böcker på biblioteket och själv konverterat dem till mp3, fast det är lite jobb med att göra det.
På mitt bibliotek finns det en "jukebox" där man kan ladda ner mp3-böcker till sitt usb-minne (eller liknande). Man LOVAR att radera filerna efter 28 dagar ;)
Tack för alla svar. Jag får ta å fråga på mitt bibliotek. :)
Jag säger osm de övriga att här finns det att ladda ner på biblioteket. Annars har aftonbladet Plus billiga erbjudananden just nu,. Även vissa mobillevarantörer har bra priser på sina ljudböcker.
Du kan väl låna en ljudbok på biblioteket och lägga in den på datorn och sen föra över den på din mp3-spelare?
Finns massor att ladda ner på Piratebay. Observera dock att detta är olagligt!! Det händer att jag själv laddar därifrån men jag försöker köpa så mycket jag kan och har råd med. Känns inte bra att snylta på någon annan...