• gumman 1

    SF mått i vecka 27?

    Hej

    vad hade ni för SF mått i v 27? Jag hade 22-23 cm och ligger långt ner på kurvan. Hade inte sån stor mage med mina andra två fast de växte ändå. Jag känner inte mig så orolig, skall tillbaka om 1,5 vecka igen. Vill helst inte göra något tillväxtul om det inte behövs.

    Carina

  • Svar på tråden SF mått i vecka 27?
  • Imox

    jag hade 25 det var precis på normalkurvan
    var då i vecka 27 (26+4)

  • Annica74

    I v.26 hade jag ett Sf mått 23
    Bm var lite orolig över måttet o sa att oa jag inte "växte på mig" tills 2 veckor efter så skulle jag göra ett tillväxt-ul.. så blev det inte, jag "växte" på mig..

    Sist jag var där.v 36+4 hade jag ett sf på 32.. så jag har en "liten" mage!

  • Lillis22

    känner mig enorm, e inte så stor i mig själv så min mage måste töja sig, jag hade ett sf mått på 28 i v.26 plus 1 =) Ser ut som jag svalt en badboll!

  • MajaLinnéa

    I vecka 25+4 hade jag 25 i SF-mått.
    Det var lite över normalkurvan.

    I vecka 29+0 hade jag 28. Det var också lite över normalkurvan... hoppas det inte stiger mer.

  • LaPetau

    I vecka 25 hade jag 23cm, precis på "normalkurvan"
    I vecka 28 hade jag 28cm, lite över "normalkurvan"

  • Dew

    Hej har oxå liten mage men tycker själv den är jättestor. Hade oxå bara 22 i sf-mått när jag gick in i v27. Min bm sa att de var helt normalt för att jag är rätt liten (153 cm). Men ska ändå på tillväxtul imorgon. Konstigt nog är jag inte så orolig. Känns som den växer bra o bebisen är pigg o aktiv.

  • 0LillaPyret0

    Dom flesta säger att jag är liten om magen.. Men jag är i vecka 25 och har sf mått 25.. Då kan jag ju inte va så liten iaf.. Tji fick dom... :)

  • Carinamamma84

    I vecka 27 hade jag Sf mått 30cm
    Nu i vecka 30 så har jag tid hos Bm 27/5 få se då :)
    Men jag har en stor bebis inne i magen :)

Svar på tråden SF mått i vecka 27?