• mava

Herbalife

Här fortsätter vi tjattra vi som tjattrade om herbalife i

Herbalife!! Recept på vanlig mat att kombinera med!! Tråden.

Välkommen gamla och nya!

Gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m30088297.html

Stolt mamma till Edvin & Elina
  • Svar på tråden Herbalife
  • Helen H 79
    Nu har jag hittat hit

Har nu kört första dagen med Herbalife och det har gått bra..

Hur äter ni andra? Hur länge har ni hållt på och gått ner? Unnar ni er godis till helgen?

Många frågor..
    ~~Berikad med två underbara barn - Jonathan o Olivia!! ~~
  • powerbrud

hej jag har kört herba i 7 dagar och jag äter det till frukost och lunch sen äter jag frukt och sånt till mellis. till midda blir det lite GI metoden men inte till punkt och prick. jag har ett sockerberoende så jag unnar mig ingenting på den fronten. i helgen åt ja iofs en tårt bit vi var på dop. men annars så undviker jag allt.

jag vägde mig efter 5 dagar och då hade jag gått ner ca 3 kg. vi får se vad som har hänt på fredag när jag ska väga mig igen.

♥♥♥♥11/4 föddes William ♥♥♥♥
  • Helen H 79
    powerbrud skrev 2008-05-20 20:36:42 följande:
    hej jag har kört herba i 7 dagar och jag äter det till frukost och lunch sen äter jag frukt och sånt till mellis. till midda blir det lite GI metoden men inte till punkt och prick. jag har ett sockerberoende så jag unnar mig ingenting på den fronten. i helgen åt ja iofs en tårt bit vi var på dop. men annars så undviker jag allt. jag vägde mig efter 5 dagar och då hade jag gått ner ca 3 kg. vi får se vad som har hänt på fredag när jag ska väga mig igen.
    bra jobbat!!

Jag känner att jag ätit lite för mycket nu till middag.. så där krävs bättring!! Annars går det bra men jag blir SÅ hungrig till eftermiddan så jag har behövt ta en macka till mellis.. vi får se efter en vecka vad vågen och måttbandet säger.. kanske det går bra såhär, kanske jag behöver ta tuffare tag!
  • mava

Jag har nu hämtat ut mina produkter & ska köra igång i morgon, just nu sitter jag och äter en turkiskpeppar glass från hemglass... måste passa på innan morgon dagen, helst skulle jag vilja ha en STOR påse lösviktsgodis och en påse ostkrokar Generad

Stolt mamma till Edvin & Elina
  • Helen H 79
    mava skrev 2008-05-21 20:17:03 följande:
    Jag har nu hämtat ut mina produkter & ska köra igång i morgon, just nu sitter jag och äter en turkiskpeppar glass från hemglass... måste passa på innan morgon dagen, helst skulle jag vilja ha en STOR påse lösviktsgodis och en påse ostkrokar
    **ajabaja, bara på lördagar!!**
  • Mandi74

Har gjort ett uppehåll på lite drygt 2 veckor, har tagit en shanke vissa dagar och vissa dagar inget alls. Har inte gått upp  nått utan gått ner ca 2 kg, känns bra.

Men nu ska jag sätta ny fart igen och gå ner de sista kilona.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • rind

Jag hade stått still den här veckan, men det var väl väntat så som jag fuskat.. men icke desto mindre, trist! Ja, ja nu tar vi nya tag och innan herbalife gick jag ju UPP ett kg i veckan så man får väl va tackasam så länge man inte gör det!

Powerbrud.. TRE kilo på FEM dagar??! Herregud!!

• Sjöstedt

Vad kostar Herbalife ?

Svar på tråden Herbalife