-
-
Svar på tråden Finns det någon som vet ifall Taxfree på flygplatsen i Antalya är öppen på natten?
-
Hm det skulle jag också vilja veta ju för vi ska åka hem kl 5 på morgonen. Men visst borde där vara öppte?
De vill väl inte riskera o mista någon sista minuten försäljning till oss turister?!
-
Har skrivit till guide online på Fritidsresor nu men det står man ska få svar inom 24 tim.
-
Ja, jag tänkte också på pengarna dom tjänar på oss men man vill ju inte komma med en stor shoppinglista och så är det stängt.
-
vårar flyg var försenbat i 5 timmar o vi kom inte iväg förrän 03 på morgonen....då va det öppet iaf.
-
Jag har inte varit där, men på alla ställen då jag har åkt hem i natten har det varit öppet. Sämre har det varit med mat ställen. Men tax freen har ALLTID öppet tror jag
-
Så bra!! Har nämligen redan börjat skriva listan
-
Vi ska oxå åka hem 05 på natten. Vilken sablans tid! När är det ni ska resa? Kanske samtidigt??
I vilket fall så hade det ju varit trevligt om TaxFreen var öppen. Alltid kul med lite nya parfymer och så!!
Kojbe skrev 2008-05-21 08:16:19 följande:Hm det skulle jag också vilja veta ju för vi ska åka hem kl 5 på morgonen. Men visst borde där vara öppte?De vill väl inte riskera o mista någon sista minuten försäljning till oss turister?! -
finns det taxfree över huvetaget? missa det
-
ja dom har alltid öppet,,,,
-
Fick nyss detta svar:
HeiJa det har de vet du så det er ingen problem.Med venlig hilsen ditt guide online team antalyaFritidsresor / Star Tour / Finmatkatt -
Vi ska åka nu den 24:e ifrån Malmö
-
Vad bra att veta att de har öppet! Kan man ju alltid fördriva tiden...Kojbe skrev 2008-05-21 09:56:48 följande:Vi ska åka nu den 24:e ifrån Malmö
Vi åker från Kastrup den 29 maj.
Funderar en del på hur man ska lösa den natten med en 10 månaders, men det får ju bara gå!
Hur har ni tänkt er? -
Har väl inte tänkt så värst mycket eg man får ta det som det kommer men visst blir det förmodligen lite grinigt med en som nästan är 1 och en på 2 1/2 år
Från början när vi bokade så var det andra tider men sen ändrade de ju tyvärr det. -
Om ni betalar kontant så vill ni inte betala med turkiska lira!! Sist hade jag en del över så jag tänkte jag skulle köpa en tonic water, kostade ca 150 kr (euro) hemma ca 190 men när jag skulle betala blev priset helt plötsligt långt över 200 kr!! Bara så ni vet!!
Och maten är svindyr på flygplatsen, men det vet ni kanske redan!