• buffas

Vilken är den finaste(vitaste stranden i Thailand??

Ja som rubriken vi ska till Thailand och jag ÄLSKAR vita stränder så snälla ge mig tips!!

• Svar på tråden Vilken är den finaste(vitaste stranden i Thailand??
  • Maddisen84

Det beror på vart i Thailand du ska..Men om du ska till Phuket så kan jag rekomendera LiamSing(är inte 100% att de heter så, var där för ett par år sedan men något åt det hållet & jag är heller inte säker på om dom gjort ordning den stranden efter tsunamin men har för mig att min pappa varit där efter)
    Dety är en liten strand som rymmer ca 100 människor och det är sandstrand och massa palmer precis vid vattnet och lite klippor. Sen är ju alla stränderna på öarna runt om Phuket jätte fina. Även katas badstrand är mysig tycker jag.

Skrutten blev en Linnéa..Mamma och pappas lilla hjärta
  • buffas

Någon som varit på paradise beach eller freedom beach har hört att dom ska vara underbara??

• cise

Alla stränder som omnämns här är helt underbara vita stränder...

• pluttmaja

stränderna på koh samet!!! aldrig varit med om något liknande.. ( om man inte räknar med den lilla ön vi stannade vid när vi seglade upp från langkawi till phuket, men vad den heter det har jag inte en aning om)

• Melvis mamma

Vi var på freedom beach för två år sen, den är jätte fin...

• Marie IE B

Poda Island och Chicken Island i Krabi utanför Ao Nang. Bilder finns i mitt galleri - kolla om de är "vita nog"

• NickiA

Jag säger också Koh Samet...ingenting jag sett liknar dessa underbara stränder.

• onemoresong

Håller vekligen med Marie IE B om att Poda Island och Chicken Island i Krabi utanför Ao Nang är finast!

to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals
Svar på tråden Vilken är den finaste(vitaste stranden i Thailand??