• Cerdri­ca
    Äldre 21 May 11:04
    4628 visningar
    11 svar
    11
    4628

    Taiwan-lista?

    Finns det någon yahoo-lista eller liknande för dem som har eller vill adoptera från Taiwan?

  • Svar på tråden Taiwan-lista?
  • Äldre 21 May 11:42
    #1

    Här kan man ansöka om medlemsskap i Taiwanlistan. Jag tror även att meimei här på FL vet mer.

    http://uk.groups.yahoo.com/group/Taiwanlistan/

    //längtan


    längtan har fått ett svar!!
  • meimei
    Äldre 21 May 17:24
    #2

    Jag kan inbjuda de som är genuint intresserade att adoptera från Taiwan, har påbörjat processen, väntar barn ffrån Taiwan eller hämtat till Taiwanlistan. Skriv till mig privat och berättar varför ni vill vara med på Taiwanlistan, var ni står i processen mm.

    Hälsningar mei-mei

  • Äldre 20 Aug 09:05
    #3

    Hjälp! Jag har länge varit medlem men kommer inte in på listan längre?! Vi väntar bb och behöver verkligen er expertis snart, är så ledsen över det här, vet inte varför jag ej kommer in... TomMon

  • Äldre 23 Aug 22:18
    #4

    Har inboxat dig TomMon.
     

  • Äldre 26 Aug 14:47
    #5

    Jag skulle gärna vilja komma med i Taiwanlistans grupp...kan du hjälpa mig meimei?
    Vi skall adoptera i från Taiwan ett syskon. Mvh Cinus

  • Äldre 27 Aug 08:03
    #6

    Tack!

  • Äldre 27 Aug 10:52
    #7
    Cina72 skrev 2011-08-26 14:47:06 följande:
    Jag skulle gärna vilja komma med i Taiwanlistans grupp...kan du hjälpa mig meimei?
    Vi skall adoptera i från Taiwan ett syskon. Mvh Cinus
    Inboxa mig eller meimei med lite mer info och en mailadress så kan vi skicka inbjudan. När man fått klartecken att samla papper kan man bli medlem i Taiwanlistan. Välkommen!
     
  • KOP
    Äldre 28 Sep 08:07
    #8

    Vi väntar på vårt resebesked för att hämta vår pojke från Taiwan! Jag skulle vilja komma med i Taiwanlistans grupp, jag har inboxat Pulkaåkarn och meimei med info och mailadress. Kan någon hjälpa mig?

  • Äldre 29 Sep 21:32
    #9

    Det var så jag också gjorde, de ser säkert ditt inlägg snart! Vad spännande, vi väntar också på RB! Hur gammal är er son? Vår son är 4 och vår dotter 2.5! :)

  • KOP
    Äldre 2 Oct 22:05
    #10

    Vår son är 4, vi har väntat sen i slutet av januari då vi fick vårt barnbesked, lång väntan... Hur länge sen fick ni barnbesked?

  • Äldre 1 Nov 19:00
    #11

    Vi fick barnbesked i slutet av augusti. Oj, då borde det vara dags för er snart? Hur långt har ni kommit med Court hearings och sådant? Sorry för sent svar, såg inte ditt inlägg förrän nu KOP.

Svar på tråden Taiwan-lista?