• BaraLillaIda

Nu måste ni hjälpa mig innan jag får riktig panik!!

Nu måste ni hjälpa mig innan jag får riktig panik!!

Jag har fått en vagel i ögat. alltså i ögat. vanligtvis får man ju vaglar där man lägger kajalen, men jag fåt det där nere.. Alltså om man drar ner den nedre kanten på ögat.. Där nere har jag fått min vagel.. Och jag har så ont i mitt öga, och när jag blinkar och värre e det när jagf rör ögat.. Jag kan inte äns titta åt sidan!!
    Ögat är ju helt svullen.. Det ser ut som jag har vatt i slagsmål ellet nått!!!
    Snälla hjälp hur blir jag av med den dumma vaglen!!

• Svar på tråden Nu måste ni hjälpa mig innan jag får riktig panik!!
  • bebisgalen

Du kan tyvärr inte göra så mycket. Måste låta den försvinna själv.

BaraLillaIda skrev 2008-05-21 11:51:51 följande:
    Nu måste ni hjälpa mig innan jag får riktig panik!!Jag har fått en vagel i ögat. alltså i ögat. vanligtvis får man ju vaglar där man lägger kajalen, men jag fåt det där nere.. Alltså om man drar ner den nedre kanten på ögat.. Där nere har jag fått min vagel.. Och jag har så ont i mitt öga, och när jag blinkar och värre e det när jagf rör ögat.. Jag kan inte äns titta åt sidan!!Ögat är ju helt svullen.. Det ser ut som jag har vatt i slagsmål ellet nått!!!Snälla hjälp hur blir jag av med den dumma vaglen!!
  • Myror i brallan

Jag skulle gå till läkaren så han fick se om det verkligen är en vagel och inget annat!!! Kan ju vara ett skräp eller ngt som skavt och gjort en inflammation!?

Hmmm...

• Familj Amstaff

min syster hade samma fast den va blodfylld o hon fick råd om en salva/droppar som finns på apoteket receptfritt

• Nyfiken gul

Gå till apoteket o visa upp den. FInns receptfria droppar o salvor du kan använda.

Det du INTE ska göra är att vara där o pilla o peta med fingrar. Och absolut inget smink!

• BaraLillaIda

Då e det riktigt illa för mig då ju.. Jag har inga pengar förren på fredag och jag måste ha bort den tills på Fredag då jag ska vara brudtärna!!

Svar på tråden Nu måste ni hjälpa mig innan jag får riktig panik!!